BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Fy vad tråkigt! :( hoppas på oktober för dig också då!
Jag känner också som att jag borde fått ett plus. Mina bröst kliar massa och jag har fått som konstiga cravings. Äter lemon curd direkt ur burken. Huvudvärk konstant. Men man inbillar väl sig massa i onödan. :(
Fick detta nu! Är det positivt?

Usch för att ha så ont. Hoppas det blir bättre fort! :)
Lycka till nu i helgen iaf och mys ordentligt ;)
Ja jag är med i oktober gruppen också! Ses där? :)
Fick detta nu! Är det positivt?
Ser något svagt
tog ett nu oxå, även det positivt :)
De gör inget om man inte blöder väldigt länge eller har väldigt ont.
Suger lite eftersom jag vill veta om det var mf eller ej. Men jag utgår från att det var det. Blödningarna har snart över iaf. Mest haft bruna flytningar i 2,5 dagar nu.
Ha ha det är bra det
De gör inget om man inte blöder väldigt länge eller har väldigt ont.
Suger lite eftersom jag vill veta om det var mf eller ej. Men jag utgår från att det var det. Blödningarna har snart över iaf. Mest haft bruna flytningar i 2,5 dagar nu.
Jag är ganska övertygad om att det var missfall, och jag försöker ju såklart se det som att det inte är något att vara ledsen över. Så himla synd bara eftersom vi har försökt i 5mån och det här var första gången det tog sig.
Jag har mens alltid 5 dagar, de är aldrig sen som den var nu. Plus att jag är ganska säker på att kag hade nidblödning innan bim och andra symtom också.
Bara att kämpa på och hoppas på att det tar sig snart igen :)
Då kanske det var missfall men brukar du ha mens längecannars,? Se det ändå som om att kroppen gjorde sig av med nåt som inte var tillräckligt bra..
Jag är ganska övertygad om att det var missfall, och jag försöker ju såklart se det som att det inte är något att vara ledsen över. Så himla synd bara eftersom vi har försökt i 5mån och det här var första gången det tog sig.
Jag har mens alltid 5 dagar, de är aldrig sen som den var nu. Plus att jag är ganska säker på att kag hade nidblödning innan bim och andra symtom också.
Bara att kämpa på och hoppas på att det tar sig snart igen :)
Tack så mycket! :D
Bättre lycka nästa gång får vi hoppas.. Det är bara och bryta ihop och komma tillbaka ..
Tack så mycket! :D
Jag har beräknad bim på tisdag/onsdag, har inte känt av någoting efter ägglossning. Kanske någon molnande värk men tror jag brukar ha de annars med?! Men idag har jag upplevt en yrsel som jag inte känt av tidigare. Något ni andra känner igen? / Tove
Kram kram :)
Kram på dig och all lycka till dig
Jag har beräknad bim på tisdag/onsdag, har inte känt av någoting efter ägglossning. Kanske någon molnande värk men tror jag brukar ha de annars med?! Men idag har jag upplevt en yrsel som jag inte känt av tidigare. Något ni andra känner igen? / Tove
Är det någon som vet hur länge efter ägglossning som Äl testerna visar streck?
Är det någon som vet hur länge efter ägglossning som Äl testerna visar streck?