• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Sundaymorning
    Sali2015 skrev 2015-09-09 07:47:26 följande:
    Kan mycket väl vara positivt. Testa igen idag eller imorgon fast med gravtest! Håller tummarna :)
    Åh hoppas hoppas! Kommer test imorgon men åker nog och köper idag ändå
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 07:45:26 följande:

Ja livet är bra orättvist! :-/

Ursäkta att jag gnäller men måste få ur de inan jag bryter ihop på jobbet.

Min sambo tar detta hårdast,det blir en kamp att få han att må bra så det känns som jag själv inte få sörja själv.
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 07:45:26 följande:

Ja livet är bra orättvist! :-/

Min sambo tar detta hårdast,det blir en kamp att få han att må bra så det känns som jag själv inte få sörja själv.
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-09 07:52:13 följande:

Du får säga vad du vill, många är i samma sits och förstår precis hur du mår :-/

Ni får sörja tillsammans, man behöver inte vara glad varje dag..
  • mariafii
    Kolan91 skrev 2015-09-09 07:46:34 följande:

Vad tror ni? Ge upp hoppet eller inte?

Ge inte upp. Jag fick negativt digitalt igår morse och ett pluss senare på dagen. Gjorde då ert till digitalt nu imorse och då visade det positivt. Idag är det bim-3 så kan vara för tidigt. Stickorna syns tidigare skuggor iaf
    Har en dotter född december 2013
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-09 07:50:13 följande:

Ja och det är tydligare både på sticka och cb men inte på digital så får avvakta lite :)

Ja man ser idag också ???? grattis då blir de nig starkare om någon dag till
    Har en dotter född december 2013
  • Fronten

Nu tar jag en paus härifrån. Ett försök att ge utrymme åt lite annat än analys av min kropp och väntan. Mensen kom i dag. Glad att cykeln verkar vara rätt stabil igen men jätteledsen över att det går trögt denna gång. Lycka till med alla eventuella och faktiska plus och till alla som jobbar mot ett. : )

• Kolan91
    mariafii skrev 2015-09-09 07:57:56 följande:
    Ge inte upp. Jag fick negativt digitalt igår morse och ett pluss senare på dagen. Gjorde då ert till digitalt nu imorse och då visade det positivt. Idag är det bim-3 så kan vara för tidigt. Stickorna syns tidigare skuggor iaf
    Okej, ska köpa två plus idag och börja testa på fredag igen :)
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 07:57:54 följande:

Du får säga vad du vill, många är i samma sits och förstår precis hur du mår :-/

Ni får sörja tillsammans, man behöver inte vara glad varje dag..

Jag har nu ringt vår vc, en sköterska som har kunskap inom testeronbrist ska ringa upp under Fm.

Kanske är så enkelt att han måste sluta ta sina injektioner men vi får se.
  • Paxen

CB bim -6..... Har hört att CB alltid ger skuggor. Men vad säger ni? Kanske inte syns på fotona när jag laddar upp. :P

Testet är inte torkat men 20 min gammalt. :/
Svar på tråden BIM September