BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.
Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..
En fråga... Jag tycker alltid att jag brukar få tjocka trådiga flytningar i samband med äl...
Nu fick jag en fast glad gubbe idag på cb dubbel hormonindikator. Men inga såna flytningar...plus att jag fick utslag två dagar tidigare än beräknar
Flytningar har jag men inga såna... Nu har väl inte ägget släppt än men....
Så nu till min fråga... Måste man ha såna flytningar för att ha äl?
Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå
Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O
Ingen som vet?
Ja verkligen... Hoppas hoppas
Bra det!
ack så svagt men blått, vad tror ni, kan det vara något?
Såhär fick jag på äl+8 förra gången jag var gravid, nu vet jag inte var i cykeln jag är tyvärr...
Håller tummarna
[quote=75732090][quote-nick]Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:09:22 följande:[/quote-nick]Nej behåll det!
Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen
Jag blödde en hel del både bim och ca 1 vecka efter. Hon är 3 nu
Kanske ska testa imorgon trots allt?för 3 dagar efter bim borde väl hcg halten kunna mätas av?
Ja framför allt veta om man är! Och fick behålla.. När har du bim?
Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå
Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O
Borde vara + 7 eller + 8 i morgon
vilken dag efter äl är du? tror det är det som är viktigast :)