• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Moneal
    Jadu skrev 2015-09-08 18:24:17 följande:

Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.

Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..

tycker absolut du ska testa:)

Här Sitter Oxå Värken i ländryggen Just Nu, MOLAR Där OCH Går Som Pulser Fram I Magen och Ner I Låren.
  • misslina
    misslina skrev 2015-09-08 17:27:02 följande:

En fråga... Jag tycker alltid att jag brukar få tjocka trådiga flytningar i samband med äl...

Nu fick jag en fast glad gubbe idag på cb dubbel hormonindikator. Men inga såna flytningar...plus att jag fick utslag två dagar tidigare än beräknar
    Flytningar har jag men inga såna... Nu har väl inte ägget släppt än men....

Så nu till min fråga... Måste man ha såna flytningar för att ha äl?

Ingen som vet?
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:35:17 följande:

Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå

Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O

Hade vart så mkt lättare om man kunnat bli gravid när man ville o då även vetat om att den lille skulle stanna.

Vart precis på toaletten igen, inte kommit något mer utan de håller sig till när jag torkar.
  • Moneal
    misslina skrev 2015-09-08 18:46:57 följande:

Ingen som vet?

de borde nog vara vattniga eller trådiga i alla fall så spermie ska kunna simma bra, är de tjocka och kletiga så kommer dem inte fram vad jag vet.
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 18:47:54 följande:
    Hade vart så mkt lättare om man kunnat bli gravid när man ville o då även vetat om att den lille skulle stanna.

Vart precis på toaletten igen, inte kommit något mer utan de håller sig till när jag torkar.
    Ja verkligen... Hoppas hoppas

Bra det!
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:55:20 följande:

Ja verkligen... Hoppas hoppas

Bra det!

Tack för peppningen :)
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 16:36:42 följande:

ack så svagt men blått, vad tror ni, kan det vara något?

Såhär fick jag på äl+8 förra gången jag var gravid, nu vet jag inte var i cykeln jag är tyvärr...

Inte lika starkt som mitt men jag skymtar något. Kanske du ser bättre i verkligheten?

Nu denna ägglossning så märkte hag ingen flytning som hag brukar ha så därför var jag osäker. Men verkade ju gått iaf. Har för mig jag läst att inte alla kan se och märka den utan den kan finnas där inne iaf
    Har en dotter född december 2013
  • Svejsan86

Håller tummarna

Jadu skrev 2015-09-08 18:13:51 följande:

[quote=75732090][quote-nick]Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:09:22 följande:[/quote-nick]Nej behåll det!

Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen

Jag blödde en hel del både bim och ca 1 vecka efter. Hon är 3 nu

Kanske ska testa imorgon trots allt?för 3 dagar efter bim borde väl hcg halten kunna mätas av?

• Svejsan86

Ja framför allt veta om man är! Och fick behålla.. När har du bim?

Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:35:17 följande:

Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå

Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O

• Svejsan86

Borde vara + 7 eller + 8 i morgon

Moneal skrev 2015-09-08 18:44:02 följande:

vilken dag efter äl är du? tror det är det som är viktigast :)

Svar på tråden BIM September