BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Inte lika starkt som mitt men jag skymtar något. Kanske du ser bättre i verkligheten?
Nu denna ägglossning så märkte hag ingen flytning som hag brukar ha så därför var jag osäker. Men verkade ju gått iaf. Har för mig jag läst att inte alla kan se och märka den utan den kan finnas där inne iaf
Tack för era svar! Då lever hoppet kvar:)
Borde vara + 7 eller + 8 i morgon
Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa
jag fick super svagt på cb på +8 och tydligt på +9 så HR du testa tidigt så kan du nog synas :)
Ja framför allt veta om man är! Och fick behålla.. När har du bim?
Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa
Ja.. Och vad mkt man känner..... Tid eller ons borde bim vara.. Hoppad de tagit sig för dig, om man tänke efter är det rätt sjunt hur allt går till med celldelningar osv... ????
Ja tiden står still medans man väntar haha
Borde vara på lördag, om jag har otur söndag eller måndag. Vi myste varje dag efter mensen så vi har garanterat prickat ägglossningen iallafall..
Har väldigt ont i ryggen nu däremot och molvärk och känner mig gråtmild. PMS?
Hur går det för dig? Bim snart?
Ja.. Och vad mkt man känner..... Tid eller ons borde bim vara.. Hoppad de tagit sig för dig, om man tänke efter är det rätt sjunt hur allt går till med celldelningar osv... ????
Ja i verkligheten var där ett blått streck, dock försvann det efter en 30 min, men det är nog väldigt tidigt här så att det ens syntes gör mig förvånad.
får vänta ett tag och se om det blir starkare :)
Hoppar in här! Försök nr 5 och har troligtvis äl idag?!
Testet längst åt höger är gjort idag på förmiddagen.
Jag har 2 barn sedan innan och det har sambon med.
Blev gravid på 2a försöket men fick ett tidigt MF i v.5 nu i juli.
Har myst 4 dagar i rad och tänker köra på idag med och några dagar extra, nu jäklar ska det ta sig!