• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 19:10:10 följande:

Inte lika starkt som mitt men jag skymtar något. Kanske du ser bättre i verkligheten?

Nu denna ägglossning så märkte hag ingen flytning som hag brukar ha så därför var jag osäker. Men verkade ju gått iaf. Har för mig jag läst att inte alla kan se och märka den utan den kan finnas där inne iaf

Ja i verkligheten var där ett blått streck, dock försvann det efter en 30 min, men det är nog väldigt tidigt här så att det ens syntes gör mig förvånad.

får vänta ett tag och se om det blir starkare :)
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 19:18:26 följande:

Borde vara + 7 eller + 8 i morgon

jag fick super svagt på cb på +8 och tydligt på +9 så HR du testa tidigt så kan du nog synas :)
  • Svejsan86

Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa

Moneal skrev 2015-09-08 19:26:56 följande:

jag fick super svagt på cb på +8 och tydligt på +9 så HR du testa tidigt så kan du nog synas :)

• Sundaymorning
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 19:17:48 följande:

Ja framför allt veta om man är! Och fick behålla.. När har du bim?

Ja tiden står still medans man väntar haha
    Borde vara på lördag, om jag har otur söndag eller måndag. Vi myste varje dag efter mensen så vi har garanterat prickat ägglossningen iallafall..

Har väldigt ont i ryggen nu däremot och molvärk och känner mig gråtmild. PMS?

Hur går det för dig? Bim snart?
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 19:28:52 följande:

Vad spännande.. Hur ska jac kunna sova i natt! Hahaa

haha det ska nog gå bra :) lycka till!
  • Svejsan86

Ja.. Och vad mkt man känner..... Tid eller ons borde bim vara.. Hoppad de tagit sig för dig, om man tänke efter är det rätt sjunt hur allt går till med celldelningar osv... ????

Sundaymorning skrev 2015-09-08 19:31:17 följande:

Ja tiden står still medans man väntar haha

Borde vara på lördag, om jag har otur söndag eller måndag. Vi myste varje dag efter mensen så vi har garanterat prickat ägglossningen iallafall..

Har väldigt ont i ryggen nu däremot och molvärk och känner mig gråtmild. PMS?

Hur går det för dig? Bim snart?

• Sundaymorning
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 19:35:11 följande:

Ja.. Och vad mkt man känner..... Tid eller ons borde bim vara.. Hoppad de tagit sig för dig, om man tänke efter är det rätt sjunt hur allt går till med celldelningar osv... ????

Tack detsamma! Ja nu känner man allt i hela kroppen haha. Tokig man blir när man börjar försöka

Då har du inte så långt kvar då När tänkte du testa?
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 19:24:45 följande:

Ja i verkligheten var där ett blått streck, dock försvann det efter en 30 min, men det är nog väldigt tidigt här så att det ens syntes gör mig förvånad.

får vänta ett tag och se om det blir starkare :)

Mitt försvann också senare brukar det göra det? Men blått var det och på de andra testerna syns de när det torkat. Står ju att man inte ska kolla efter 30 min har jag för mig.

Ja jobbigt att sova inatt
    Har en dotter född december 2013
  • mammaA93

Hoppar in här! Försök nr 5 och har troligtvis äl idag?!
    Testet längst åt höger är gjort idag på förmiddagen.
    Jag har 2 barn sedan innan och det har sambon med.
    Blev gravid på 2a försöket men fick ett tidigt MF i v.5 nu i juli.
    Har myst 4 dagar i rad och tänker köra på idag med och några dagar extra, nu jäklar ska det ta sig!

Svar på tråden BIM September