BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag ser allt en liten stegring där :)
Jag ser allt en liten stegring där :)
mina cb har alltid stämt, men man vet aldrig, du får avvakta helt enkelt :)
BIM på fredag och idag slog jag rekord i temp utan att ha feber. Ligger på 37.5, har stigit sedan ÄL. När går normalt temperaturen ner så man kan ha koll på ev mens?
Ooh spännande! :D
Men samtidigt så fick jag idag PLÖTSLIGT lite panik TÄNK OM DET LYCKATS?!
Första barnet om det är något. Hilfe.....
BIM på fredag och idag slog jag rekord i temp utan att ha feber. Ligger på 37.5, har stigit sedan ÄL. När går normalt temperaturen ner så man kan ha koll på ev mens?
Jag får dipp morgonen innan.. En gång samma dag . Men oftast dagen innan
Den paniken fick jag med förut! Ska jag verkligen skaffa en till?! Är bu fri nu... Kanske ska vänta om e inte blir plus. Kommer mina andra barn få mindre kärlek?
Jag temat, dippade i förrgår, men igår gick tempen upp igen, och ligger på samma dag. Har bim idag eller söndag, 2 olika appar, som säger olika saker. Men fick positivt äl test nu. Vet att jag hade äl förra veckan, då de också va positivt. Kan jag vara gravid? Eller så lär ju mensen komma dom närmaste dagarna.