BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Spännande hoppas att det är något då Molle90
Jag håller tummarna för dig!!
Hur mycket gick din temp upp?
Har man de vita ägg liknande flytningarna i samband med att ägglossning är på gång osv?
Har man de vita ägg liknande flytningarna i samband med att ägglossning är på gång osv?
Åh herregud! Hade ägglossning förra veckan (tror jag då jag missade att testa med äl-stickor några kvällar) och nyss fick jag en svagt rosafärgad flytning (sorry för detaljer) och jag hoppas att det kan vara en nidis. Har ALDRIG fått något sånt tidigare så jag håller tummarna så mycket jag bara kan! Det är första försöket och vore ju sjukt om det gick direkt. :D
Ligger och funderar på om jag skulle våga mig på ett test imorn. Är på ÄL+12 imorn. Jag fick blödning i måndag på ÄL+9 och den har varit väldigt väldigt sparsam, inte alls som mens. Dock har jag den fortfarande. Fast jag mår så himla illa till och från. Vid min förra graviditet så blödde jag ganska mycket i ett par dagar men plussade ändå och fick underbara lillebror.
Ena stunden är jag bombsäker på att jag är gravid eftersom jag känner att något inte är som vanligt och i nästa stund deppar jag för att det kanske inte blir något eftersom jag blöder i flera dagar, även om det är lite.
Jag får väl se imorn bitti...
Tack så mycket! Ja, man hoppas ju att spolningen kanske hjälper till på traven. Läst att vissa blivit gravida efter en sån. Hur går det själv? Såg att din mens också kommit:( Va ledsen några dagar (va jag i helgen) och sen ta nya tag. Snart är det vår tur också:) Vet du din nästa bim? Min tror jag är runt 5/10... Sååå lång tid!
Bim-5 idag och en hanska stor tempökning...åh hoppas att de e våran tur nu! 16:e försöket...