BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Tempar ska de givetvis stå :)
hehe ja du, ;)
det är stort och den där paniken finns alltid där hur många barn man än får :)
Ser ni underbara tjejer någon stegring här?
Jag lovar, där är ett streck till i verkligheten.
Det översta är från i går, då försvann det illa kvickt efter en stund.
Det andra är från i dag och strecket är fortfarande kvar där.
och det är ljus blått.
Jag håller tummarna för dig!!
Hur mycket gick din temp upp?
Hur tempar ni, jag ligger alltid runt 37 i vanlig temp, har provat men inte funkat för mig alls. använder mig i dag av appen menskoll
Jag sluta jobbet vid halv se och när jag cykla hem så fick jag värk inte mensvärk och stickningar eller nyp heller svårt och förklara hur det kändes och denna värk hat suttit i sen jag kom hem.. Hade stickningar förta onsdagen och torsdagen.. Hade äl i förra tisdagen men haft ömma bröst men denna veckan har jag inte känt nånting så jag känner mig totalt ogravid.
Jag sluta jobbet vid halv se och när jag cykla hem så fick jag värk inte mensvärk och stickningar eller nyp heller svårt och förklara hur det kändes och denna värk hat suttit i sen jag kom hem.. Hade stickningar förta onsdagen och torsdagen.. Hade äl i förra tisdagen men haft ömma bröst men denna veckan har jag inte känt nånting så jag känner mig totalt ogravid.
Låter nästan som om vi har samma känningar.. Se om det är nåt eller att man bara är skengravid...
Jag har idag mått illa på en lägre grad och lite halsbränna, Hoppas :)