• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Paxen
    Moneal skrev 2015-09-09 17:57:18 följande:

hehe ja du, ;)

det är stort och den där paniken finns alltid där hur många barn man än får :)

Aha!!! Säger du det? :D

Blev rätt chockad faktiskt av min panik o alla tankar. Trodde jag var helt förberedd. Är jag verkligen redo, är det en "bra" pappa när allt kommer omkring, fixar jag att vara mamma, hur blir det med min planerade nästa utbildning bla bla bla. :O

Har haft lite stick o mensvärk små stunder. Inte haft det före mens annars så det är nytt. Men kan ju höra till pms oxå.
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-09 16:05:52 följande:

Ser ni underbara tjejer någon stegring här?

Jag lovar, där är ett streck till i verkligheten.

Det översta är från i går, då försvann det illa kvickt efter en stund.

Det andra är från i dag och strecket är fortfarande kvar där.

och det är ljus blått.

Ser strecken :)
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • misslina
    Lunda skrev 2015-09-09 07:39:51 följande:
    Fick positivt ältester 26/8 och dagen efter börja tempen att gå upp. Sedan har den fortsatt ligga högt.

I morgon blir det nytt test för mig och är jag inte gravid då eller fått mensen så vet jag inte vad jag gör. Man blir ju galen av denna ovisshet :P
    Tack för ditt svar!

Vad händer om tempen inte går upp? Trots positivt äl-test? Har man ingen äl då?
  • Molle90

Hur tempar ni, jag ligger alltid runt 37 i vanlig temp, har provat men inte funkat för mig alls. använder mig i dag av appen menskoll

• Kissekatten2014

Jag sluta jobbet vid halv se och när jag cykla hem så fick jag värk inte mensvärk och stickningar eller nyp heller svårt och förklara hur det kändes och denna värk hat suttit i sen jag kom hem.. Hade stickningar förta onsdagen och torsdagen.. Hade äl i förra tisdagen men haft ömma bröst men denna veckan har jag inte känt nånting så jag känner mig totalt ogravid.

• Paxen
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-09 20:59:11 följande:

Jag sluta jobbet vid halv se och när jag cykla hem så fick jag värk inte mensvärk och stickningar eller nyp heller svårt och förklara hur det kändes och denna värk hat suttit i sen jag kom hem.. Hade stickningar förta onsdagen och torsdagen.. Hade äl i förra tisdagen men haft ömma bröst men denna veckan har jag inte känt nånting så jag känner mig totalt ogravid.

Jag har fick stickningar någon dag efter ÄL. Senaste dagarna har jag haft en typ av värk som är ny. Inte lika intensiv som mensvärk utan mer subtil hmmmm... Svagt Knip typ. Samma plats o flera ggr per dygn.
Svar på tråden BIM September