Mångkultur
Jag har självfallet ingen möjlighet redovisa alla dessa.
Men jag googlade för att söka finna någon enda välrenommerad ekonom som skulle redovisa motsatt uppfattning gällande det jag skriver. Men jag lyckas inte finna en enda.
Så jag är mycket trygg gällande det jag har skrivit.
För att underlätta för dig, och för många vänsterblivna, valde jag dock medvetet att nämna två mycket välrenommerade och historiskt viktiga namn, som jag tycker både du och andra mycket enkelt borde klara att acceptera,
nämligen Gunnar Sträng (S)! och Kjell Olof Feldt också (S)!,
och jag lade till "samtliga efter dem följande finansministrar, oavsett partifärg".
Jag hoppas du kan acceptera dessa välrenommerade socialdemokratiska finansministrar? Eller välj valfri finansminister efter dessa, deras handlingar och deras åsikter som tillräckligt trovärdiga exempel då de, och deras regeringars budgetar, i allt väsentligt bekräftar det jag har skrivit.
För att underlätta för dig, och för många vänsterblivna, undvek jag att vid namn nämna den kompetensmässigt bästa och internationellt mest välrenommerade svenska finansministern någonsin; Anders Borg, pga att jag förmodar att du och andra har svårt acceptera den mest välrenommerade för att han hade "fel" partifärg (att jag nu ändrar mig och nämner namnet på den mest välrenommerade förstår jag kommer locka fram reaktioner hos någon vänsterbliven, men likväl...).
Gällande statistiken så finns massor, MASSOR som stödjer det jag skriver. Men allra snabbast och enklast är ju för dig att bara kolla mitt omfattande utbyte med KillBill. Såväl KillBill som jag presenterar mycket fakta och statistik som tydligt stödjer det jag skriver.
Du kan tacka KillBill för att han så tydligt visar och bekräftar detta med den statistik han visar.