• Analysera mera

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

2014 röstade 8 % av befolkningen på SD. Det är ju ingenting. Dags att ta ned SD:arna från sina höga hästar nu.

Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?
  • Digestive
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:22:58 följande:
    Varför angriper du inte hen som överhuvudtaget använde tillmälet "bebisar" då?
    För att Vanillaextract inte använde det som ett tillmäle överhuvudtaget och för att det inte hade belyst den ifrågasatta bashing:en utav sverigedemokrater ens då.
    Vanillaextract skrev 2015-09-18 15:58:14 följande:

Att sitta och diskutera om SD är ett stort parti är ganska lönlöst då det är en definitionsfråga. Du har fått svar på varför vissa anser det vara ett stort parti men du kan följa din egna definition(där du räknar in bebisar av någon anledning..).

• Nerfherder
    Digestive skrev 2015-09-18 20:24:27 följande:

Skrev "Håll sig till debatt överhuvudtaget.".

Och självklart utvecklas ingenting till debatt ur "Felaktigt. Punkt." - lika självklart som att utgångsinlägget till en debatt, inte utgör en debatt i sig.

Det fanns en debatt mellan Analysera mera och Digestive, något annat verkade dock locka Analysera mera mer än att fortsätta på den.

Snurrigt. Kan du översätta till engelska?
  • Selfish Geene
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:24:26 följande:

Nä, under. 12, 86 för att vara exakt.

Ok, så 8% var inte resultatet i riksdagsvalet utan bara i opinionsundersökningen av din egen utvalda målgrupp?
  • Vanillaextract
    Analysera mera skrev 2015-09-18 19:44:47 följande:

Bebisar? Vad menar du?

Ja, du räknar in icke röstberättigade medborgare som t.ex. bebisar.
  • Digestive
    Selfish Geene skrev 2015-09-18 20:56:57 följande:
    Ok, så 8% var inte resultatet i riksdagsvalet utan bara i opinionsundersökningen av din egen utvalda målgrupp?
    Trådstataren har räknat ut valresultatet på hela befolkningen.
  • Nerfherder

Och där gör du allt för att snurra och vrida saker tills inte ens du vet vad du sagt...

• Selfish Geene
    Digestive skrev 2015-09-18 21:00:55 följande:

Trådstataren har räknat ut valresultatet på hela befolkningen.

Jag har sett 4-åringar försöka välja lördagsgodis så jag är väldigt glad att jag inte var den som behövde kartlägga 4-åringarnas politiska ståndpunkter
  • Nerfherder
    Selfish Geene skrev 2015-09-18 21:05:50 följande:

Jag har sett 4-åringar försöka välja lördagsgodis så jag är väldigt glad att jag inte var den som behövde kartlägga 4-åringarnas politiska ståndpunkter

Det hade du annars passat bra till, tycker jag.
  • SecretMe
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:06:45 följande:
    Jag menar att JAG finner opinionsundersökningar irrelevanta, och det skulle jag säga om mÄschina favoritpartier MP, V och F! fick rekordhöga siffror, också.

Sverigedemokrater, däremot, skiter i valresultatet och fokuserar ständigt på alla de nya opinionsundersökningarna som presenteras. Efter valet tog det inte lång tid innan sverigedemokraterna på forumet länkade till en opinionsundersökning som pekade på ett högre resultat än vad SD erhöll i valet. Att skrika ut sin kärlek till ett visst parti på nätet kan väl inte vara normalt?
    Äsch, du vet inte vad du pratar om.
    Hur länge funderade du på detta svar?

Sverigedemokraterna och deras sympatisörer var mycket nöjda med sina nästan 13%.

Om det handlar om kärlek eller ej kan jag dock inte svara på.

Vill du ha ETT enda råd av mig så är det att analysera mera
  • SecretMe
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:09:47 följande:
    Bebisar? Du menar medlemmarna i SD-sekten?
    Bebisarna ingår i hela befolkningen, enligt dina geniala räkneexempel.
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?