• Analysera mera

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

2014 röstade 8 % av befolkningen på SD. Det är ju ingenting. Dags att ta ned SD:arna från sina höga hästar nu.

Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?
  • Anton Chigurh
    Nerfherder skrev 2015-09-18 17:14:06 följande:
    Eller hur, man kan tycka att om en taktik inte funkar, då borde man byta.
    Å du borde leva som du lär, Nerf !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Digestive
    Nerfherder skrev 2015-09-18 16:33:03 följande:
    Offerkoftorna är tyvärr immuna mot kritik.
    Då det helt enkelt visar upp poängen med att ta Sverigedemokraternas motstånd seriöst.

Debatterar inte med sverigedemokrater för att nödvändigtvis vinna över just dem på samma sida - utan debatterar med sverigedemokrater för att övriga ska se hålen i deras politik och inte välja dem.

Det finns mer att vinna än debatter på Familjeliv.

Osaklig respons får såklart kalla handen. Kommunikation med Nerfherder kommer enbart att ske på ens egna villkor framöver.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-18 18:10:35 följande:

Å du borde leva som du lär, Nerf !!!

Jasså? Vad har jag gjort för fel nudå?
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-09-18 18:15:04 följande:

Då det helt enkelt visar upp poängen med att ta Sverigedemokraternas motstånd seriöst.

Debatterar inte med sverigedemokrater för att nödvändigtvis vinna över just dem på samma sida - utan debatterar med sverigedemokrater för att övriga ska se hålen i deras politik och inte välja dem.

Det finns mer att vinna än debatter på Familjeliv.

Osaklig respons får såklart kalla handen. Kommunikation med Nerfherder kommer enbart att ske på ens egna villkor framöver.

Du fattar att din åsikt inte är den enda, eller?
  • Analysera mera
    Vanillaextract skrev 2015-09-18 15:58:14 följande:

Att sitta och diskutera om SD är ett stort parti är ganska lönlöst då det är en definitionsfråga. Du har fått svar på varför vissa anser det vara ett stort parti men du kan följa din egna definition(där du räknar in bebisar av någon anledning..).

Bebisar? Vad menar du?
  • Analysera mera
    Digestive skrev 2015-09-18 16:19:47 följande:

Man har knappast en objektiv inställning om man inte ser det ens i FDFMGA:s fall. Behövs det citat för att förstå hur pöbeln här beter sig?

Jag gillar visserligen inte sverigedemokrater, men jag tycker inte att han spelar på sitt SD-motstånd, jag tycker endast att han berättar hur många gnälliga sverigedemokrater på nätet fungerar/agerar.
  • Analysera mera
    Nerfherder skrev 2015-09-18 16:29:00 följande:

Citerar denna utmärkelse igen och kollar hur lång tid det tar innan nästa skribent kommer.

Haha.
  • Analysera mera
    Digestive skrev 2015-09-18 16:29:27 följande:

Det här börjar likna ren hysteri. Tar man alltså Sverigedemokraterna i försvar, om man anser att Vänsterpartiet (med Jonas Sjöstedt i spetsen) har bättre debattekniker mot Sverigedemokraterna än att bara presentera helt orimliga siffror?

Nu har tre debattörer i bara den här tråden - med en helt uppenbart annan politiskt härkomst än Sverigedemokraternas - utmålats som Sverigedemokraternas sympatisörer.

Helt blind häxjakt. Och undra vilka som vinner på det, hmm.. *kollar på trendkurvan* ..hmm.

Du hittar på en massa och insinuerar saker om mig som inte stämmer.
  • Analysera mera
    Digestive skrev 2015-09-18 16:57:53 följande:

Opinionsundersökningarna pekar på en trend som även berör den allmänna inställningen till partiet och därmed även på deras potential för att skaffa nya medlemmar åt verksamheten.

Felaktigt.

Håll du dig till feministdebatterna istället.
  • Analysera mera
    Selfish Geene skrev 2015-09-18 16:58:47 följande:

Jag hänger inte med?!

I vilket riksdagsval fick även de som inte är röstberättigade rösta??

Inget val, alls. Vad vill du komma fram till?
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?