• Analysera mera

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

2014 röstade 8 % av befolkningen på SD. Det är ju ingenting. Dags att ta ned SD:arna från sina höga hästar nu.

Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?
  • Insider
    Nerfherder skrev 2015-09-19 07:13:00 följande:
    Häxjakt? Ta i lite mer va. Så som du stöttar sd:arna är det inte svårt att tro att du röstar på dem.
    Man får väl rösta på vad man vill?
  • Nerfherder
    Insider skrev 2015-09-19 11:05:38 följande:

Man får väl rösta på vad man vill?

Hur tänkte du nu?
  • Insider
    Nerfherder skrev 2015-09-19 11:05:11 följande:
    Märkrr även hur folk desperat gör inlägg för att trycka bort det pinsamma som hände förut.
    Det spelar inte så stor roll vad SD:arna gör, järnrör efter krogen eller liknande. Så länge inget annat parti anammar deras politik i migrationsfrågor så kommer de att öka.
  • Insider
    Nerfherder skrev 2015-09-19 11:06:13 följande:
    Hur tänkte du nu?
    Precis som det står - att man får rösta på vad man vill.
    Du skrev det inte var svårt att tro att han röstade på SD. Vad spelar det för roll? Han är fri att rösta på precis vad han vill.
  • Konservativ
    Rataxes skrev 2015-09-19 12:13:53 följande:
    Känner väl till detta fenomen. Har också blivit kallad SD-are av flera medlemmar trots att alla borde veta att jag röstar KLP.
    Anti-SD rörelsen har onekligen blivit en spegelbild av sin egen propaganda. Ostracism och trakasserier. Socialdemokraterna tycker att SD är så hemska men att samarbeta med folkmordsentusiasterna inom VPK gick bra i flera decennier. 

On topic: SD växer i opinionen det är ingen tvivel om den saken. Jag tror att om man börjar komma upp över 25% så kommer en viss ängslan att utbreda sig i partiledningen.
  • Nerfherder
    Konservativ skrev 2015-09-19 14:43:07 följande:

Anti-SD rörelsen har onekligen blivit en spegelbild av sin egen propaganda. Ostracism och trakasserier. Socialdemokraterna tycker att SD är så hemska men att samarbeta med folkmordsentusiasterna inom VPK gick bra i flera decennier. 

On topic: SD växer i opinionen det är ingen tvivel om den saken. Jag tror att om man börjar komma upp över 25% så kommer en viss ängslan att utbreda sig i partiledningen.

Möjligt. Det är fortfarande tre år till nästa år.
  • Björnklack
    Nu har jag återigen rensat tråden på tjafs.

Vänligen diskutera sakfrågan och inte debattörerna, detta gäller båda sidor!

//Moderator
  • Gert
    Flash Gordon skrev 2015-09-19 11:03:05 följande:
    Det allra intressantaste är FP på 3,7%.

Så mycket för en tredje pappamånad.

*slut off topic*
    Det kanske går bättre för dem när de ändrar sitt namn till Liberalerna eller vad det nu blir. Sarkasm. Skrattande
    Give ´em Hell!
  • SecretMe
    Nerfherder skrev 2015-09-19 15:04:03 följande:
    Möjligt. Det är fortfarande tre år till nästa år.
    Oj, det var ett himla långt år du!
  • Nerfherder
    Björnklack skrev 2015-09-19 15:17:26 följande:

Nu har jag återigen rensat tråden på tjafs.

Vänligen diskutera sakfrågan och inte debattörerna, detta gäller båda sidor!

//Moderator

Tack!
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?