Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
[quote=75943393][quote-nick]frestelsen skrev 2015-10-31 15:04:27 följande:[/quote-nick]
Men måste ni kasta skit på varandra fortfarande? Släpp saker!! Jag trodde med att man fick äta brie.. sen är väl de inte ok o gå på för folk kanske har fel?? Är ju ett forum inte nationalencyklopedin...
Jag mår illa efter jag äter godis eller socker o sånt. Men man ska väl inte äta massa socker under graviditeten.. svårt att låta bli ibland bara.. ena stunden står man i gurkburken för att nästa äta Nutella med sked.. hua. Sen kan en sak va såå gott ena dan för att rent av motbjudande dan efter.
[/
Jag håller med. Är hemskt ledsen att jag inte vet och kan allt och hur en person kan påstå att jag i stort sett medvetet gått ut medvetet med missvisande råd som kan ge en blivnade mamma en sån pass ovanlig komplikation som listeria. Allvarligt känner jag inte till något fall med Listeria. Sedan tycker jag det är anmärkningsvärt olika råd gällande kost beroende på i vilket land man bor i. I Frankrike är det helt andra rek tex än i Svergie. Självklart ska man följa de kostråd vi har, men ändå väldigt märkligt.
Jenny UKnhar du aldrig själv haft fel? Man är inte mer än mänsklig
Ankissen mfl jag är enl Fertility Friend, ÄL-test och VUL nu 22 dagar efter ÄL och fick imorse gravid 2-3 på CB digital. Senast jag var gravid och det gick åt skogen fick jag gravid 3+ 18 dagar efter ÄL.
Dagens test så kom ordet gravid upp direkt inom några sekunder ochnästan 3 minuter senare kom 2-3 upp. Är det något fabrikationsfel på testet?
Nej tyvärr.Jjag har pratat med BM om det men hon säger att de ger inte VUL av den anledningen här. Jag bodde i en annan kommun när jag väntade dom andra och med dom har jag gjort tidigt ultraljud av olika anledningar men här var det hårda bud. Så jag får fortsätta gissa ett tag till. Det ser ut som jag kanske ska få ett KUB test och då ingå ultraljud. Så de kommer få gissa när jag bör vara ungefär i rätt vecka för KUB test.
Ankissen mfl jag är enl Fertility Friend, ÄL-test och VUL nu 22 dagar efter ÄL och fick imorse gravid 2-3 på CB digital. Senast jag var gravid och det gick åt skogen fick jag gravid 3+ 18 dagar efter ÄL.
Dagens test så kom ordet gravid upp direkt inom några sekunder ochnästan 3 minuter senare kom 2-3 upp. Är det något fabrikationsfel på testet?
Men hur kan jag få 3+ 18 dagar efter ÄL senast och nu 2-3 22 dagar efter ÄL nu?
Men hur kan jag få 3+ 18 dagar efter ÄL senast och nu 2-3 22 dagar efter ÄL nu?
Jag vet inte varför cb digital funkar som det gör. "Gravid" har jag fått upp direkt men sen har jag fått vänta flera minuter på veckorna. Jag gillar dock inte cb digital utan tänker hålla mig till vanliga cb om jag behöver nån mer gång. Tycker de digitala bara skapar onödig ångest.
Jag är bara sååå hungrig! Mår inte ett dugg illa, vill bara äta. Helst hela tiden.
Anknissen - förstår precis känslan... Jag är också så ENORMT hungrig. Heeeela tiden! Det finns ingen botten. Har just ätit fyra stora mackor och är fortfarande hungrig... Är i vanliga fall smal men jag har redan gått upp omkring 2 kg så det blir nog som förra graviditeten, då gick jag upp över 20 kg. nåja, gick väldigt lätt att gå ner allt förra gången så jag stressar inte över det.
Däremot kommer det bli svårt att dölja ända fram till vecka 12 om jag ska fortsätta äta som en häst
går in i vecka 9 imorgon, och imorse stod det i appen att 20% av graviditeten är avklarad!
Grattis och välkomna ni nytillkomna gravida!