Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vecka 9 idag mår skit
Ar minst sagt forvanad over diskussionen kring artikeln som nagon lade ut - en av poangerna med ett forum ar val att dela relevant (dvs i det har fallet: relaterat till graviditet) information? Om jag laste och blev orolig skulle jag 1. Kolla upp artikeln - ar den grundad pa vetenskapligt robust forskning? (kallkritik, mina vanner!)2. Vad finns det for annan forskning/information inom amnet?Att lagga sig ner och grata hjalper ju ingen - visst ar vi hormonstinna och darmed kansliga - och alla har vi var historia/personliga erfarenheter - men kom igen, vi ar val aven intelligenta varelser som kan anvanda vara hjarnor?Information ar bra! Mer sant.
UK Jennie egentligen borde jag inte svara dig då är grymt otrevlig.
Jag vet inte allt men jag har fått upplysning attpastöriserad brieost inte är farligt att äta under graviditet och det har jag både sökt på nätet och frågatom. Jag åt 1 liten bit och bara det krämiga i mitten.
Sedan sprid inte ut något om mig som inte stämmer i tråden och jo visst får du läsa ikapp men koma in och kommentera just artikeln och din påståddhet att jag grät över den är verkligen anmärkningsvärt när det diskuteras så mycket annat. Dessutom verkar du inte vidare aktiv här och för det andra bara kommit in för att anmärka negativt på en person och vara otroligt dryg.
Nu ignorerar jag dig, orkar inte lägga ner någon mer energi på någon som beter sig såhär mot mig, har inte gjort dig något men får ett påhopp att jag bölar för en artikel...snälla människa ta reda på personens historia och varför hon gråter nästa gång du tänker klanka ner på människa eller är du en som bara mår bra att klanka ner på andra och dyka upp så fort en dispyt dyker upp i en tråd.
Over and out, nu lägger jag ner vidare dialog med dig.
Jag satt faktiskt o lästa om brie häromdagen för vi hade de på hotellet till frulle. Gooott tänkte jag, men läste då med att man inte skulle äta den.. ah jag blir snurrig på sånt. Vissa säger ät men står det på sjukvården tänkte jag låta bli iaf.. men bra att vi frågar om det. Min bm sa att feta fick jag äta iaf:)
Varför ska man vara restriktiv med lakrits?www.1177.se/Uppsala-lan/Tema/Gravid/Graviditeten/Halsa-under-graviditeten/Bra-mat-nar-man-ar-gravid/
Jag satt faktiskt o lästa om brie häromdagen för vi hade de på hotellet till frulle. Gooott tänkte jag, men läste då med att man inte skulle äta den.. ah jag blir snurrig på sånt. Vissa säger ät men står det på sjukvården tänkte jag låta bli iaf.. men bra att vi frågar om det. Min bm sa att feta fick jag äta iaf:)
Var på vul igår i v 6+6 och såg ett hjärta slå! Fantastiskt! Rekommenderar alla att göra tidiga vul :)
Var på vul igår i v 6+6 och såg ett hjärta slå! Fantastiskt! Rekommenderar alla att göra tidiga vul :)
[quote=75942067][quote-nick]ninawinterell skrev 2015-10-31 08:09:08 följande:[/quote-nick]
Hur får man det? Vill med göra det då jag tidigare haft MF. Ska man be mvc??:)