• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Äppeljuicen
    ntmas skrev 2015-11-01 11:45:37 följande:

Ja precis!

Vilken vecka är du i?

Tror jag är i v.8. Förra grav vaknade jag mycket tidigare men inte lika mycket som denna. :')
    Wielkip skrev 2015-11-01 12:03:16 följande:

Kroppen ställer in sig på att ta hand om en bebis dygnet runt. De sista veckorna är ju hemska :'D minns att jag vaknade minst en gång i timman då. Men det är väl bra för man blir ju van tills dess att det är dags att amma varannan timme natten igenom.

Haha ja det är ju förståeligt. Jobbigt bara då jag inte känner mig helt utvilad inför jobbet eller så bara. :)
  • Tiana

På tal om att vakna, har ni svårt att hålla er uppe på kvällen? Vi var på bio igår och sista halvtimmen nickade jag till flera gånger. Det gick bara inte att hålla sig vaken i en biosalong med massa ljud och massa folk! Normalt skulle jag verkligen inte kunna somna så :)

• Ankissen

Jag har det rätt okej med nattkissandet hittills. Jag kissar massor under dagtid, sista gången innan jag knyter mig. Sen får jag oftast gå upp innan jag somnar och kissa igen. Hela denna veckan har jag sen vaknat runt 4/4:30 för nästa kissning. Jag äter inget på natten än men det har hänt att jag fått gå upp och äta en gång till där innan jag somnar i samband med att jag kissar

• primavolta

Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..
    Han sa att jag skulle dubbelkolla med gravtest om 2 veckor :(

Så tråkigt, är ledsen och gråtfärdig om vartannat..

• frestelsen
    Tiana skrev 2015-11-01 12:55:32 följande:

På tal om att vakna, har ni svårt att hålla er uppe på kvällen? Vi var på bio igår och sista halvtimmen nickade jag till flera gånger. Det gick bara inte att hålla sig vaken i en biosalong med massa ljud och massa folk! Normalt skulle jag verkligen inte kunna somna så :)

Somna all the time!! Typ vissa kvällar pallar fram till 19 sen är det tack o godnatt. Tyvärr vaknar man ju tidigt med. Typ mellan 4-5

Igår va vi på fest, va utklädda och både jag o maken "körde bil" vi kom hem 2 o sov till 8:30 helt slut idag o blir söt melon i vertikalt läge framför tvn:)
  • M4l1n

Vad roligt. Hur gammla är ni?[/quote]

Jag är 30 år och har tvillingpojkar på 5 år här hemma. Hur gammal är du?

• M4l1n
    primavolta skrev 2015-11-01 13:43:01 följande:

Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..

/ Åh, vad tråkigt! ???? Förstår att det är tufft nu!!
  • Wielkip
    primavolta skrev 2015-11-01 13:43:01 följande:

Beklagar :(
  • M4l1n
    M4l1n skrev 2015-11-01 13:54:07 följande:

M4l1n skrev 2015-11-01 13:54:07 följande:

/ Glöm frågetecknen!!! Skulle vara en ledsen gubbe! Vet inte hur det blev så!
  • ntmas
    Murvel82 skrev 2015-11-01 12:26:28 följande:
    Absolut!! Ett himla springande på toa, och jag som är van vid att kunna sova länge på morgnarna, vaknar nu istället sådär vid 5.30??.
    Samma här!!
Svar på tråden Junibebisar 2016