Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ja precis!
Vilken vecka är du i?
Kroppen ställer in sig på att ta hand om en bebis dygnet runt. De sista veckorna är ju hemska :'D minns att jag vaknade minst en gång i timman då. Men det är väl bra för man blir ju van tills dess att det är dags att amma varannan timme natten igenom.
På tal om att vakna, har ni svårt att hålla er uppe på kvällen? Vi var på bio igår och sista halvtimmen nickade jag till flera gånger. Det gick bara inte att hålla sig vaken i en biosalong med massa ljud och massa folk! Normalt skulle jag verkligen inte kunna somna så :)
Jag har det rätt okej med nattkissandet hittills. Jag kissar massor under dagtid, sista gången innan jag knyter mig. Sen får jag oftast gå upp innan jag somnar och kissa igen. Hela denna veckan har jag sen vaknat runt 4/4:30 för nästa kissning. Jag äter inget på natten än men det har hänt att jag fått gå upp och äta en gång till där innan jag somnar i samband med att jag kissar
Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..
Han sa att jag skulle dubbelkolla med gravtest om 2 veckor :(
Så tråkigt, är ledsen och gråtfärdig om vartannat..
På tal om att vakna, har ni svårt att hålla er uppe på kvällen? Vi var på bio igår och sista halvtimmen nickade jag till flera gånger. Det gick bara inte att hålla sig vaken i en biosalong med massa ljud och massa folk! Normalt skulle jag verkligen inte kunna somna så :)
Vad roligt. Hur gammla är ni?[/quote]
Jag är 30 år och har tvillingpojkar på 5 år här hemma. Hur gammal är du?
Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..
/ Åh, vad tråkigt! ???? Förstår att det är tufft nu!!
/ Åh, vad tråkigt! ???? Förstår att det är tufft nu!!