• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • En del av oss

[quote=75946834][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-01 15:48:54 följande:[/quote-nick]

Jag måste bara gnälla lite över kissnödigheten. Jag kissar HELA tiden!!! Det går inte ens sova middag nån timme för ca var femte minut får jag gå på toa.

[/

Du har inte åkt på en UVU då?

Vaknar också på natten eller tidigt på morgonen av att jag måste upp på toa.

Sover överlag bättre än vanligt, har sivit riktigt katastrof dåligt i 3 månader nu, sover alltid bättre under höst och vinter då det är riktigt mörkt och lagom varmt.

• Ankissen

Tror inte det är uvi. Känns igen från tidigare graviditeter. Men jag tänkte skylla på en ev uvi om eleverna observerar mitt springande i morgon. ????

• Moneal
    primavolta skrev 2015-11-01 13:43:01 följande:

Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..

Han sa att jag skulle dubbelkolla med gravtest om 2 veckor :(

Så tråkigt, är ledsen och gråtfärdig om vartannat..

Beklagar jätte mycket!!
  • En del av oss

[quote=75947272][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-01 17:17:51 följande:[/quote-nick]

Tror inte det är uvi. Känns igen från tidigare graviditeter. Men jag tänkte skylla på en ev uvi om eleverna observerar mitt springande i morgon. ????

[/

Kanske bör kollas upp för säkerhet inte bra med obehandlad UVI och det är inte alltid man får sveda när man kissar. Jag har haft UVI utan sveda.

• SSK13
    primavolta skrev 2015-11-01 13:43:01 följande:

Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..
    Han sa att jag skulle dubbelkolla med gravtest om 2 veckor :(

Så tråkigt, är ledsen och gråtfärdig om vartannat..

Åh, massor med kramar <3
  • Ma JoLi
    primavolta skrev 2015-11-01 17:47:25 följande:

Tack allihopa!! Önskar er lycka till med era graviditeter och ta hand om era junibebisar <3

<3
  • Wielkip

Tack allihopa!! Önskar er lycka till med era graviditeter och ta hand om era junibebisar <3

Hoppas ni får gosa höstbebis istället <3
  • ntmas

<3 <3
Svar på tråden Junibebisar 2016