[quote=76007993][quote-nick]mallar skrev 2015-11-15 21:39:57 följande:[/quote-nick]
Mamamia? Där går jag också. Det är viktigt att gå hos en bm man har förtroende för. Man ska ju ses ofta i många månader. Känns det inte bra så byt direkt. Du ska ju gå hos ngn som förstår dig! Jag klickade direkt med min bm under förra graviditeten och kommer gå hos henne igen. Ska dit första gången imorn.
[/
Nej inte Mama Mia utan en mindre. Jag är besviken då jag verkligen valde denna mvc och en specifik BM och ca 1 timme innan mitt besök får jag ett mess att dom ändrat min tid från 13.00 till 13.30 och även BM. Hon ringer och frågar om det är ok att träffa en annan BM vad ska jag svara på det? Aldrig varit där förr och riskera att den jag trodde jag hade tid till skulle ha bokat in någon annan på min tid eller? Jag förstår faktiskt inte vad den BM gjorde den tid som jag bokat flera veckor innan gjorde. Känns inte som det finns förstående trevliga BM, träffat så många snorkiga och jag är väldigt känslig mot hur jag blir bemött och nu känner jag mig bara obekväm ovh ledsen då hon inte verkade se mina behov. Dagen därpå ringde jag dit, hon som svarade var just den som jag önskade men hon lät inte så rolig heller, mest besvärad, och stressad, men lyckades få henne att dra lite på smilebanden i slutet av samtalet.
Vet inte vad jag ska göra nu, blir så svårt att byta och stötta på henne man var hos på inskrivning och tänk om dom snackar om en och blir sedd som den kräsna mamman som verkar vara såndär gnällsak. Jag är bara känslig och behöver ha en väldigt förstående BM som inte kör på och skrämmer vettet ur mig. Det blev för mycket.