Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har fått tid för RUL den 12/1. Känns som att det är jättelångt dit!
Är nervös för dagens VUL. Har tid 10.40, håll tummarna snälla att allt är bra, orkar inte med ett MA till.
Har fått tid för RUL den 12/1. Känns som att det är jättelångt dit!
[quote=76022040][quote-nick]Jensan911 skrev 2015-11-19 13:32:57 följande:[/quote-nick]
Hur gick det? <3
[/
Läkaren var väldigt försenad, vid den tid jag hade gick en annan in så 40 min efter min tid var det min tur.
Vi fick se en liten på 13.6 mm med ett hjärta som slår
framflyttad 2 dagar till v.8+5 så på lördag går jag in i v.10 (9+0) helt fantastiskt skönt. Han gratulerade och var verkligen glada för vår skull efter allt vi gått igenom. Fick 6 foton på vår lilla och fick reda på att nu har missfallsrisken sjunkit från 30% till 3% och det känns skönt att det nu ska mycket till för att något ska gå fel. Jag sken upp som en sol och tappade flera ton av oro där på britsen.
[quote=76020934][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-19 08:18:12 följande:[/quote-nick]
Kommer gå så bra. Håller tummar och tår! Vart går du förresten?
[/
Tack hos min gynekolog på Mama Mia City
[quote=76022040][quote-nick]Jensan911 skrev 2015-11-19 13:32:57 följande:[/quote-nick]
Hur gick det? <3
[/
Läkaren var väldigt försenad, vid den tid jag hade gick en annan in så 40 min efter min tid var det min tur.
Vi fick se en liten på 13.6 mm med ett hjärta som slår framflyttad 2 dagar till v.8+5 så på lördag går jag in i v.10 (9+0) helt fantastiskt skönt. Han gratulerade och var verkligen glada för vår skull efter allt vi gått igenom. Fick 6 foton på vår lilla och fick reda på att nu har missfallsrisken sjunkit från 30% till 3% och det känns skönt att det nu ska mycket till för att något ska gå fel. Jag sken upp som en sol och tappade flera ton av oro där på britsen.
Hur gick det? <3
[/
Vi fick se en liten på 13.6 mm med ett hjärta som slår framflyttad 2 dagar till v.8+5 så på lördag går jag in i v.10 (9+0) helt fantastiskt skönt. Han gratulerade och var verkligen glada för vår skull efter allt vi gått igenom. Fick 6 foton på vår lilla och fick reda på att nu har missfallsrisken sjunkit från 30% till 3% och det känns skönt att det nu ska mycket till för att något ska gå fel. Jag sken upp som en sol och tappade flera ton av oro där på britsen.
En del av oss.
Stort grattis till dig! Måste vara skönt att få ett sånt positivt besked, är glad för din skull!
Hoppas du kan slappna av lite nu och njuta!
Hur gick det? <3
[/
Tack snälla ni är så goa skrev fel v.7+5 är jag i idag. Är så lättad, var så himla rädd att bara få se äänu något som inte lever. Jag var inte långt ifrån att börja gråta. Känns fortfarande helt overkligt att det verkar som jag ska få bli mama äntligen som jag längtat i 12 år. Nu banne mig ska det bara gå bra. Som läkaren sa idag, försök slappna av och njut lite nu det kommer gå bra, det ska så mycket till nu om det ska bli missfall du har inte haft några vaginala blödningar och du är slutet av v.8 och hjärtat slår det är mycket goda odds och allt ser perfekt ut med normal storlek på embryo. Svävar på rosa moln och kan inte tänka på något annat än min bebis. Längtar så otroligt mycket.