Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
På ultraljudet idag kunde läkaren se två hjärtan som slog!! Jag som var så nervös för att inte ens se ett! Fått en ny tid igen om en vecka för att konstatera att det är tvillingar. Haha ååh vad jag inte kan smälta detta. :')
På ultraljudet idag kunde läkaren se två hjärtan som slog!! Jag som var så nervös för att inte ens se ett! Fått en ny tid igen om en vecka för att konstatera att det är tvillingar. Haha ååh vad jag inte kan smälta detta. :')
Måste få skriva av mig lite.. Veckan som jag avskyr är här. Gick in i vecka 10 idag och sist jag var gravid så dog fostret i vecka 10 (9+3) och det upptäcktes i vecka 13. Jag drömmer att jag får missfall varje natt nu, det är hemskt. Mitt illamående har avtagit också. Trodde inte att jag skulle bli såhär orolig :( Har fått tid på tisdag för ett nytt VUL..
Wow, vilken grej! :) Hur går tankarna nu?
Upp och ner här.
Ul imorgon skitnervös.
Min kurator jag gått hos i 4,5 år ska sluta vid jul och känner mig så ledsen.
Garanterad plats nu på det BB jag önskar efter personligt samtal med verksamhetschefen och är så lättad och glad att slippa oroa mig för det. Kommer bli igångsatt före BF.
Så upp och ner.
Mår illa och är trött för jämnan. Och brösten ömmar, har växt ur alla mina BH och vågar inte tänka på vad jag har nu, landar väl på E nu.
Måste få skriva av mig lite.. Veckan som jag avskyr är här. Gick in i vecka 10 idag och sist jag var gravid så dog fostret i vecka 10 (9+3) och det upptäcktes i vecka 13. Jag drömmer att jag får missfall varje natt nu, det är hemskt. Mitt illamående har avtagit också. Trodde inte att jag skulle bli såhär orolig :( Har fått tid på tisdag för ett nytt VUL..
Så!! Äntligen... Sista återbesöket med tidigt ul och nu hade den lilla loppan växt på sig så det bara skiljer 2 dagar från det datum jag själv räknade ut med ÄL. Tänk så rädd jag blev i onödan på det tidiga VUL:et som sa att jag skulle va över 1 vecka senare än jag trodde.
Vink vink säger den lilla bollen :)