Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vad harligt att se en bebis har i traden! Grattis!!
Och lycka till ni med UL idag/imorgon
Mitt ar nasta vecka, langtar.
Vad kul och få ultraljud! Själv måste man vänta tills vecka 18 :(
Oj va härligt det är att läsa här. Känns skönt att höra med flera som har det lite jobbig.
Jag då, 30 år andra graviditeten förra var för ett år sedan men det blev missfall i v10 :(
Denna gång hoppas vi på bättre lycka. Just nu mår jag illa hela förmiddagen och har ont i brösten som blivit 2 storlekar större. Jag är i vecka 8 (7+5). Har halsbränna för jämnan. Har ni några tips på hur jag ska få bukt med illamående och halsbränna?
Oj va härligt det är att läsa här. Känns skönt att höra med flera som har det lite jobbig.
Jag då, 30 år andra graviditeten förra var för ett år sedan men det blev missfall i v10 :(
Denna gång hoppas vi på bättre lycka. Just nu mår jag illa hela förmiddagen och har ont i brösten som blivit 2 storlekar större. Jag är i vecka 8 (7+5). Har halsbränna för jämnan. Har ni några tips på hur jag ska få bukt med illamående och halsbränna?
Jag brukar äta en frukt eller någon mindre macka med ett stort glas vatten för mitt illamående.
Var på ul idag och fick se en liten bebis på 5 cm med huvud, armar, ben och fötter. Så häftigt! Nu känns det helt plötsligt så verkligt att det är en bebis där inne!
Jo äta är ju det enklaste men det är svårt på jobbet. Just nu blir det godis som är lättare att smyga med. Inte det bästa kanske men det hjälper lite. Har inte sagt något på jobbet ännu. Känns för tidigt för mig. Vi är bara 3 st här. Är inte "kompis" med en av de andra så det känns jobbigt att säga pga det också. Vill inte vara för personlig.
Upp och ner här.
Ul imorgon skitnervös.
Min kurator jag gått hos i 4,5 år ska sluta vid jul och känner mig så ledsen.
Garanterad plats nu på det BB jag önskar efter personligt samtal med verksamhetschefen och är så lättad och glad att slippa oroa mig för det. Kommer bli igångsatt före BF.
Så upp och ner.
Mår illa och är trött för jämnan. Och brösten ömmar, har växt ur alla mina BH och vågar inte tänka på vad jag har nu, landar väl på E nu.
Var på ul idag och fick se en liten bebis på 5 cm med huvud, armar, ben och fötter. Så häftigt! Nu känns det helt plötsligt så verkligt att det är en bebis där inne!