Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Grattis :) Vad roligt med tvillingar!
Wow! Så coolt... Andra eller tredje mamman här nu som väntar tvillingar va?
Stort grattis :)
Tjoho! Grattis! Jag väntar ju också tvillingar :)
Vi fick veta för en vecka sen och letar nu nytt boende febrilt - i insikt om att vår nuvarande lilla trea blir väl trång när vi i ett svep går från 3 till 5 i familjen :)
PM:a gärna om du vill tvillingsnacka!
Grattis till tvillingarna :) Spännande!!
Hur tänker ni om influensavaccinet?
Måste få skriva av mig lite.. Veckan som jag avskyr är här. Gick in i vecka 10 idag och sist jag var gravid så dog fostret i vecka 10 (9+3) och det upptäcktes i vecka 13. Jag drömmer att jag får missfall varje natt nu, det är hemskt. Mitt illamående har avtagit också. Trodde inte att jag skulle bli såhär orolig :( Har fått tid på tisdag för ett nytt VUL..
Hej alla :) Plussade förra veckan, har bf 29/6 med mitt första barn! Hade ingen aning om att jag va gravid, men nu börjar det verkligen sjunka in. Är gärna med här ;)!

Wow! Så coolt... Andra eller tredje mamman här nu som väntar tvillingar va?
Stort grattis :)
Hej alla :) Plussade förra veckan, har bf 29/6 med mitt första barn! Hade ingen aning om att jag va gravid, men nu börjar det verkligen sjunka in. Är gärna med här ;)!
[quote=76018003][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-18 13:36:04 följande:[/quote-nick]
Du ser... Allt löser sig... Va det E som fixade åt dig när du skrev hur du kände?
[/
Nej verksamhetschefen på Bb.
[quote=76018003][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-18 13:36:04 följande:[/quote-nick]
Du ser... Allt löser sig... Va det E som fixade åt dig när du skrev hur du kände?
[/
Nej verksamhetschefen på Bb.