• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • Anonym (BrittaBerit)

Inget särskilt varför inte? Om det känns ok för dig såklart. Se till att blunda bara!

• Mrs Okänd

Hur är det läskigt? Jag tycker det är kul...se om han lyckas träffa...dessutom är det bra för hyn...fast det blir bra kletigt..

• 100kgpappa

Är väl bara att prova, gillar du det inte så vet du ju det sen. Det absolut värsta som kan hända är väl att du får satsen i ögat...

• OlleSQ

Fråga honom på vilket sätt det blir skönare för honom att sluta med sexet för att runka av sig och just spruta i ditt ansikte och varför det blir bättre än säg över könet...

• Anonym (Förnedrande)
    OlleSQ skrev 2015-10-13 08:51:06 följande:

Fråga honom på vilket sätt det blir skönare för honom att sluta med sexet för att runka av sig och just spruta i ditt ansikte och varför det blir bättre än säg över könet...

Ja, jag förstår inte varför så många killar verkar vilja spruta tjejen i ansiktet. Är det inte skönare att komma i tjejen för det första? Men om man nu tänder på det visuella i sprutet så kan jag förstå om man vill spruta på sin partner, men varför inte bröst/mage, fitta eller rumpa? Ansiktet tycker jag enbart känns förnedrande, och jag vill då inte att min partner tänder på att förnedra mig, men det är jag.
  • Dominant
    OlleSQ skrev 2015-10-13 08:51:06 följande:
    Det var en osedvanligt dum fråga. Han frågade för att han tänder på det, inte konstigt med det, man ska inte behöva motivera sina preferenser eller vad man tänder på.
  • 100kgpappa

Vissa går igång på det, andra inte, hur svårt kan det vara att förstå?

• Anonym (Kanske)

Min man får gärna pruta mig i ansiktet men jag sväljer aldrig . Han vill så gärna att jag gör det men jag kan inte det.

• Zoja

Luktar äckligt, kladdar och ögonen blir riktigt röda och irriterade om det kommer i dem. 

Svar på tråden Sprut i ansiktet?