• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • Tom Araya
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-13 07:00:53 följande:

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Sex är kladdigt och bäst blir det om man kommer över känslan av att det är läskigt, sedan behöver inte det innebära att man nödvändigtvis tar en sats i fejan...

Du kommer att få olika svar från olika tjejer/kvinnor om de har testat och vad de tycker om det. Frågan är vad den informationen är värd för dig...
    Prova om du vill, det finns inget tycke från andra där som är värt något. Kanske gillar du det och vill göra om det, kanske gillar du det inte alls. Kanske tycker du annorlunda i framtiden. Spela roll, du väljer vad du provar och du får tycka precis som du vill och det du tycker är vad som är viktigt.
  • Anonym (upphetsande)
    Anonym (Förnedrande) skrev 2015-10-13 08:58:45 följande:
    Ja, jag förstår inte varför så många killar verkar vilja spruta tjejen i ansiktet. Är det inte skönare att komma i tjejen för det första? Men om man nu tänder på det visuella i sprutet så kan jag förstå om man vill spruta på sin partner, men varför inte bröst/mage, fitta eller rumpa? Ansiktet tycker jag enbart känns förnedrande, och jag vill då inte att min partner tänder på att förnedra mig, men det är jag.
    Det är oerhört upphetsande och kan inte jämföras med att spruta någon annanstans. Jag vill se det spruta in i hennes mun, gärna lite utanför med och sedan vill jag att hon suger ur det sista.
  • Anonym (?)
    Anonym (upphetsande) skrev 2015-10-13 11:09:49 följande:

Det är oerhört upphetsande och kan inte jämföras med att spruta någon annanstans. Jag vill se det spruta in i hennes mun, gärna lite utanför med och sedan vill jag att hon suger ur det sista.

Nyfiken, då alla killar jag legat med har aldrig nämnt det ens, och jag har varit med Många. Kanske inte helt enkelt är en tjej man vågar förnedra. Bara undrar hur det fungerar i denna sekvens av sexet. Hur agerar du under tiden och efteråt? Mvh nyfiken
  • HäckHäxan

Bara du kan ju veta vad som känns rätt för dig. Känner du inte att du har ont av det så varför inte. Känner du att du har ont av det så gör det inte.

Svårare är det inte
  • HäckHäxan
    Anonym (?) skrev 2015-10-13 11:14:08 följande:
    Nyfiken, då alla killar jag legat med har aldrig nämnt det ens, och jag har varit med Många. Kanske inte helt enkelt är en tjej man vågar förnedra. Bara undrar hur det fungerar i denna sekvens av sexet. Hur agerar du under tiden och efteråt? Mvh nyfiken
    Vågar förnedra? Hur tänker du där? För alla handla det knappast om att förnedra lika lite som varje sats på insidan av en kvinna är samma sak som att killen minsann vill skaffa barn.

Jag är en tjej som vissa vågar ge sig på att dominera förnedra däremot har ingen gett sig på och ingen har någonsin sprutat mig i ansiktet och ingen kommer göra det heller. Skulle någon göra det så skulle jag skada den personen på riktigt och hämnas djupt, passionerat och innerligt. Vedergällning rakt av.
  • Gulligasteparet

Alla är olika !
    En del gillar det faktiskt !!!
    Men , ingen ska behöva göra eller bli utsatt för något som de inte vill..

Men , är man nyfiken så testa !

• Anonym (upphetsande)
    Nyfiken, då alla killar jag legat med har aldrig nämnt det ens, och jag har varit med Många.
    Det här är inget jag drar upp för vem som helst. Dock är jag dominant lagd och dras till undergivna tjejer och då är det lättare att ta upp sådant. Ibland behövs det inte ens sägas utan man gör det bara, på hennes eller mitt initiativ. Man märker hur det tas emot redan innan sprutet landar i hennes ansikte och kan avbryta. Det har hänt att jag avbrutit och att hon efteråt sagt att jag skulle hållt henne kvar och "tvingat", men är man minsta lilla osäker så är det bättre att låta bli en gång för mycket än för lite.
    Det kan nog ligga lite av känslan av förnedring i detta, både hos den som ger och den som tar emot, inte nödvändigtvis, men för vissa, men då är det något båda ska uppleva som upphetsande.
  • 100kgpappa

Varför utgår du ifrån att killar vill förnedra tjejer? Jag har visserligen aldrig själv sprutat en tjej i ansiktet, men om jag var med någon som går igång på det skulle jag tycka det kunde vara lite kul.

Upphetsning ligger nog mer i att spruta en tjej i ansiktet som blir kåt av det, än att förnedra någon som inte vill det.
  • Har gjort det

Nej det handlar naturligtvis inte om förnedring om det sker i samförstånd. Hur kan man komma på nåt så dumt?

• Anonym (.)

Hur gammal är du?

Säg nej om du känner för det.. Annars så känns det ju inte mer annorlunda än att få det på magen, mer än att du får räkna med att få smaka på det också.
Svar på tråden Sprut i ansiktet?