• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • Anonym (Linnea)

Tack för alla svar.

Jag och killen testade det igår kväll. Han stod över mig och jag låg under. Det var mest komiskt. Fick lite i näsan ögonen och håret men det var inte så farligt. Mycket skratt blev det efteråt :)

• Mrs Okänd
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-20 11:40:30 följande:
    Tack för alla svar.

Jag och killen testade det igår kväll. Han stod över mig och jag låg under. Det var mest komiskt. Fick lite i näsan ögonen och håret men det var inte så farligt. Mycket skratt blev det efteråt :)

Grattis! Visst är det kul...extra kul om det kommer lite överallt...=) Vi har märken på tapeten...
  • Anonym (Linnea)
    Mrs Okänd skrev 2015-10-20 11:59:02 följande:

Grattis! Visst är det kul...extra kul om det kommer lite överallt...=) Vi har märken på tapeten...
    Haha så mkt kom han inte men det blev en fläck på kudden bakom mig :)  Var inte så farligt som jag trodde...
  • Anonym (Linnea)
    walleyo skrev 2015-10-20 13:05:53 följande:

Upplevde du sprutet som förnedrande som vissa känner?

Absolut inte! Det var mest roligt! Kanske inte måste göra varje gång men helt okej
  • Anonym (Linnea)
    walleyo skrev 2015-10-20 13:07:59 följande:

Var sprutade han de tidigare gångerna ni hade sex?

I mig.
  • Anonym (haa)
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-20 19:38:44 följande:
    Absolut inte! Det var mest roligt! Kanske inte måste göra varje gång men helt okej
    ååå kan det inte komma en feminist nu och säga till TS att hon MÅSTE känna att det är förnedrande. eller att hon inte förstår att det är förnedrande. 

vart är du tokfeminist??
  • Anonym (U)
    Anonym (haa) skrev 2015-10-21 06:32:29 följande:
    ååå kan det inte komma en feminist nu och säga till TS att hon MÅSTE känna att det är förnedrande. eller att hon inte förstår att det är förnedrande. 

vart är du tokfeminist??
    Hej. *vinkar* 

Här är en feminist, men kanske inte tokfeminist, för såna har jag sällan träffat på, utan jag är väl som folk är mest.
    Självklart är det inte förnedring om inte ts känner sig förnedrad, det är ju känslan som definierar, inte handlingen. 

Nöjd nu när du fått svar från en feminist?
  • Anonym (haa)
    Anonym (U) skrev 2015-10-21 06:36:25 följande:
    Hej. *vinkar* 

Här är en feminist, men kanske inte tokfeminist, för såna har jag sällan träffat på, utan jag är väl som folk är mest.
    Självklart är det inte förnedring om inte ts känner sig förnedrad, det är ju känslan som definierar, inte handlingen. 

Nöjd nu när du fått svar från en feminist?
    Heeej! *vinkar glatt tillbaka*

jag har läst i liknande trådar tidigare och det kommer alltid upp ett par st som envisas om att det är någon typ av förnedring.

så jag scrollade tillbaka och fann minst två st. nu vet jag inte om de är feminister. men har hört feminister komma med förnedringsargumentet.

självklart är det riktiga svaret att det är känslan som definierar. man kan klappa någon på axeln och det kan vara förnedring eller stöttning. det beror på situationens laddning.

jag ser dig som en ogalen feminist. många feminister är säkert just ogalna. 
Svar på tråden Sprut i ansiktet?