• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • Celines Essence

Jag har skrivit det förr, men jag vill att min man ska komma när det är som skönast och om det blir i ansiktet, tex när jag suger och runkar , så får det bli så.

Det sexiga är att han släpper efter helt och njuter och sprutar precis när det är som skönast.

Däremot att verkligen gå in för att spruta i ansiktet, typ att jag skulle stå framför och vänta medan han runkar, skulle inte kännas bra.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Har gjort det
    Celines Essence skrev 2015-10-18 08:12:05 följande:

Jag har skrivit det förr, men jag vill att min man ska komma när det är som skönast och om det blir i ansiktet, tex när jag suger och runkar , så får det bli så.

Det sexiga är att han släpper efter helt och njuter och sprutar precis när det är som skönast.

Däremot att verkligen gå in för att spruta i ansiktet, typ att jag skulle stå framför och vänta medan han runkar, skulle inte kännas bra.

När jag har sex med en tjej så kör jag alltid tills jag nästan kommer och sen så får tjejen gå ned på knä och jag kommer direkt. Måste va tråkigt för tjejen att ha någon som står och drar i snabeln i alla evighet =)
  • MammAmma
    Celines Essence skrev 2015-10-18 08:12:05 följande:

Jag håller med och säger samma!
  • Har gjort det
    MammAmma skrev 2015-10-18 09:53:01 följande:
    Jag håller med och säger samma!
    Tycker du det är sexigt att bli nersprutad?
  • CuriousJoe
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-15 23:03:36 följande:
    Vilken tur att folk är olika då....
    Verkligen! Porr är ju ännu bättre med kärlek! :)
  • Anonym (Upphettsande)

Finns det något mer upphettsande
    att träffa och se en kvinna som älskar sperma......?

• Har gjort det
    Anonym (Upphettsande) skrev 2015-10-18 19:25:32 följande:

Finns det något mer upphettsande
    att träffa och se en kvinna som älskar sperma......?

Antagligen inte :)
  • MammAmma
    Har gjort det skrev 2015-10-18 09:57:18 följande:

Tycker du det är sexigt att bli nersprutad?

Är rätt likgiltig för det. Men som CE skriver, en kille som går in för att spruta mig i ansiktet känns inte bra.
  • ericserics

Jag har sprutat flera tjejer i ansiktet. Förnedring är det sista vi har haft i tankarna då... Att komma på brösten eller rumpan måste ju vara minst lika vanligt. Är det också förnedringssex?

• Celines Essence
    ericserics skrev 2015-10-20 09:43:52 följande:

Jag har sprutat flera tjejer i ansiktet. Förnedring är det sista vi har haft i tankarna då... Att komma på brösten eller rumpan måste ju vara minst lika vanligt. Är det också förnedringssex?

Är det vanligt att spruta på mage eller rumpa?Ja, jag vet inte. Det är extremt ovanligt för mig i alla fall...Har aldrig varit med om att någon sprutat mig på rumpan...Helt okej om han skulle vilja göra någon gång, men känns inte som att det är något jag vill göra ofta, för det känns rätt meningslöst för mig. På min mage och bröst har väl hänt ibland, om jag av någon anledning inte velat ta emot sperman. Då får man ju se när han kommer, så det kan ju vara lite kul.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Sprut i ansiktet?