• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • HäckHäxan
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-14 19:38:21 följande:
    Okej. Tror det blir ganska naturligt att blunda. Brukar det "spruta"? Svårt att veta när han kommer på vanligt sätt....
    Vanligt sätt?

Tycker nog också att det är logiskt att blunda. Fast å andra sidan skall det ske genom en olycka och inte mes meningen så kanske personen inte hinner blunda utan får det i ögat iaf.
  • HäckHäxan
    Hobgoblin skrev 2015-10-14 19:50:49 följande:

Är det mindre förnedrande mellan brösten eller över ryggen???
    Handlar väl inte om det?
    Min kvinna tycker inte om att bli medvetet sprutad i ansiktet MEN hon njuter av att jag kommer för att jag inte kan hålla tillbaka - även om det är i ansiktet ..

Ja låt oss sätta poäng 1 poäng förnedring mellan brösten eller för all del på och 5 poäng på ryggen då offret inte hinner se eller agera..... Sprut på fötterna borde ge 100 förnedringspoäng tycker jag!
  • Anonym (Linnea)
    HäckHäxan skrev 2015-10-15 21:15:43 följande:
    Vanligt sätt?

Tycker nog också att det är logiskt att blunda. Fast å andra sidan skall det ske genom en olycka och inte mes meningen så kanske personen inte hinner blunda utan får det i ögat iaf.
    Tänkte på i mig som vi brukar göra... Antar att han tänkte säga till innan....
  • Anonym (Linnea)
    HäckHäxan skrev 2015-10-15 21:18:25 följande:
    Ja låt oss sätta poäng 1 poäng förnedring mellan brösten eller för all del på och 5 poäng på ryggen då offret inte hinner se eller agera..... Sprut på fötterna borde ge 100 förnedringspoäng tycker jag!
    Haha :)
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-10-15 21:18:25 följande:
    300 förnedringspoäng för att avbryta, vända sig om och spruta i papperskorgen.
  • Anonym (Ida)

Urk hade aldrig ställt upp på det. Tycker inte porr hör hela i ett kärleksfullt förhållande

• Tom Araya
    Anonym (Ida) skrev 2015-10-15 22:51:40 följande:

Urk hade aldrig ställt upp på det. Tycker inte porr hör hela i ett kärleksfullt förhållande

Va, var det porr trådstarten gällde? Förvånad Jag trodde de skulle ha sex med varandra på riktigt...Drömmer
  • Anonym (Linnea)
    Anonym (Ida) skrev 2015-10-15 22:51:40 följande:

Vilken tur att folk är olika då....
  • Anonym (Quexet)

Har inget emot att bli sprutad varken i ansiktet eller någon annanstans på kroppen, men jag föredrar att han sprutar mig i munnen istället (eller i mig), dels för jag älskar att se hur skönt det är o dels för att jag vill känna hur skönt det är!

• Tom Araya
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-15 23:14:30 följande:

Har inget emot att bli sprutad varken i ansiktet eller någon annanstans på kroppen, men jag föredrar att han sprutar mig i munnen istället (eller i mig), dels för jag älskar att se hur skönt det är o dels för att jag vill känna hur skönt det är!

Ett sprut kan ju vara i munnen och ansiktet samtidigt. DrömmerCool
Svar på tråden Sprut i ansiktet?