Anonym (Förnedrande) skrev 2015-10-13 08:58:45 följande:
Ja, jag förstår inte varför så många killar verkar vilja spruta tjejen i ansiktet. Är det inte skönare att komma i tjejen för det första? Men om man nu tänder på det visuella i sprutet så kan jag förstå om man vill spruta på sin partner, men varför inte bröst/mage, fitta eller rumpa? Ansiktet tycker jag enbart känns förnedrande, och jag vill då inte att min partner tänder på att förnedra mig, men det är jag.
Varför ska det alltid dras in förnedring och detta eviga tjat om dominant/undergiven?
Blir så less.
Ja, för vissa kanske det handlar om det, men inte för mig, därför blir jag som sagt less.
Kan ge två exempel.
En tjej frågade några gånger under akten om jag var på väg att komma, till sist svarade jag ja varvid hon placerade sig under min kuk och gapade. Väldigt uppenbart var hon ville att jag kom och väldigt upphetsande för mig. Ville jag förnedra henne, ville jag dominera henne - naturligtvis inte! Det som var upphetsande för mig var att hon ville ha sprutet över ansikte/i munnen, ville vara extra nära min orgasm.
Nästa exempel var en tjej som sa "kom i mitt ansikte", så jag drog ur, placerade mig på hennes bröstkorg och gav henne det hon ville ha. Samma slutsats som exempel ett. Upphetsande för att hon ville det.
Och där har vi hela poängen för mig, det är upphetsande för att partnern vill vara delaktig på ett så nära och intimt sätt. Jag blir extra upphetsad av att slicka en tjej till orgasm, gärna om hon sitter ovanpå mig. Blir jag förnedrad då eller dominerad? Så fan heller! Jag ger min partner en orgasm och jag får vara delaktig på ett synnerligen intimt sätt. Dessutom blandas fler sinnen in och ger ett bättre helhetsintryck om ni förstår, både lukt smak känsel på ett speciellt sätt.
För mig får sex gärna avslutas med att båda ger den andre oralsex. Och det har som sagt ingenting med förnedring att göra - snarast tvärtom faktiskt - respekt och nyfikenhet inför sin partner.