• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • Anonym (Linnea)
    Anonym (.) skrev 2015-10-13 21:45:24 följande:
    Hur gammal är du?

Säg nej om du känner för det.. Annars så känns det ju inte mer annorlunda än att få det på magen, mer än att du får räkna med att få smaka på det också.
    Jag är 21.

Hade det varit no-no hade jag inte ens funderat på det. Varför inte? Borde kännas mer annorlunda eftersom man kan få det i munnen och ögonen. Min kompis säger att det svider jättemycket om man får det i ögonen.
  • HäckHäxan
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-14 17:47:56 följande:
    Jag är 21.

Hade det varit no-no hade jag inte ens funderat på det. Varför inte? Borde kännas mer annorlunda eftersom man kan få det i munnen och ögonen. Min kompis säger att det svider jättemycket om man får det i ögonen.
    Ögat kan bli ganska rött och svullet också, riktigt irriterat helt enkelt, så blunda.
  • Hobgoblin

Kan både förstå och inte förstå att detta upprör ...
    Har ALDRIG sett det som någon "Maktgrej" att spruta i ansiktet, inte heller mellan brösten, eller utanpå istället för i f-an.
    Ibland blir det så - för att en eller båda vill eller för att man inte hinner dit man ska, eller helt enkelt - hon jävlas så att man inte kan hålla igen..bara för att hon kan :)
    Och då kommer det där det kommer ...
    Enkelt om man är öppen - förnedrande om man är hämmad, kanske
    Note!! : hon får mer än gärna sitta på mitt ansikte o komma, även om hon bjöd på en "fontän" mmmmmmm
    Ge och ta - eller??

• HäckHäxan
    Hobgoblin skrev 2015-10-14 19:08:06 följande:

Kan både förstå och inte förstå att detta upprör ...
    Har ALDRIG sett det som någon "Maktgrej" att spruta i ansiktet, inte heller mellan brösten, eller utanpå istället för i f-an.
    Ibland blir det så - för att en eller båda vill eller för att man inte hinner dit man ska, eller helt enkelt - hon jävlas så att man inte kan hålla igen..bara för att hon kan :)
    Och då kommer det där det kommer ...
    Enkelt om man är öppen - förnedrande om man är hämmad, kanske
    Note!! : hon får mer än gärna sitta på mitt ansikte o komma, även om hon bjöd på en "fontän" mmmmmmm
    Ge och ta - eller??

Haha alltså förlåt men i ena stunden så kan du förstå och inte förstå att det upprör andra och sen slänger du in en kommentar om att man är hämmad om det upprör. Det låter inte alls dömande.

Så om en man vill ha mina fontäner i nyllet så måste jag liksom vilja ha hans sperma i nyllet? Ledsen det funkar inte för min del. Skulle eller aldrig tvinga någon att få min fontän i ansiktet heller för den delen, precis som med en man så kan man liksom hojta till innan man kommer eller känner att man är nära om inte annat så har iaf de männen som kan ge mig fontäner känna när det är på gång tror de har med och annan koll än jag har just där och då.

Japp ge och ta. Men man skall inte ta saker man inte vill ha.
  • Ronga

Sats på pattarna är hetare Cool

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Hobgoblin

Hämmad?? Ja, om det skulle uppröra att det hände..
    Hända kan det ju men - inte under tvång ...
    Och - har upplevt en sån inihelvetes fontänorgasm . Och tyckte det var helt fantastiskt att jag kunde ge henne sådan njutning på det sättet. 
    Säger inte EN sak och menar en annan.
    Säger f.ö alltid till så alternativet finns - MÅSTE inte komma i ansiktet. Hellre i handen eller mellan brösten ...:)

• Anonym (Linnea)
    HäckHäxan skrev 2015-10-14 18:52:36 följande:
    Ögat kan bli ganska rött och svullet också, riktigt irriterat helt enkelt, så blunda.
    Okej. Tror det blir ganska naturligt att blunda. Brukar det "spruta"? Svårt att veta när han kommer på vanligt sätt....
  • Hobgoblin

Är det mindre förnedrande mellan brösten eller över ryggen???
    Handlar väl inte om det?
    Min kvinna tycker inte om att bli medvetet sprutad i ansiktet MEN hon njuter av att jag kommer för att jag inte kan hålla tillbaka - även om det är i ansiktet ..

• A.K.
    Anonym (Förnedrande) skrev 2015-10-13 08:58:45 följande:
    Ja, jag förstår inte varför så många killar verkar vilja spruta tjejen i ansiktet. Är det inte skönare att komma i tjejen för det första? Men om man nu tänder på det visuella i sprutet så kan jag förstå om man vill spruta på sin partner, men varför inte bröst/mage, fitta eller rumpa? Ansiktet tycker jag enbart känns förnedrande, och jag vill då inte att min partner tänder på att förnedra mig, men det är jag.
    Varför ska det alltid dras in förnedring och detta eviga tjat om dominant/undergiven?
    Blir så less.
    Ja, för vissa kanske det handlar om det, men inte för mig, därför blir jag som sagt less.

Kan ge två exempel.
    En tjej frågade några gånger under akten om jag var på väg att komma, till sist svarade jag ja varvid hon placerade sig under min kuk och gapade. Väldigt uppenbart var hon ville att jag kom och väldigt upphetsande för mig. Ville jag förnedra henne, ville jag dominera henne - naturligtvis inte! Det som var upphetsande för mig var att hon ville ha sprutet över ansikte/i munnen, ville vara extra nära min orgasm.
    Nästa exempel var en tjej som sa "kom i mitt ansikte", så jag drog ur, placerade mig på hennes bröstkorg och gav henne det hon ville ha. Samma slutsats som exempel ett. Upphetsande för att hon ville det.

Och där har vi hela poängen för mig, det är upphetsande för att partnern vill vara delaktig på ett så nära och intimt sätt. Jag blir extra upphetsad av att slicka en tjej till orgasm, gärna om hon sitter ovanpå mig. Blir jag förnedrad då eller dominerad? Så fan heller! Jag ger min partner en orgasm och jag får vara delaktig på ett synnerligen intimt sätt. Dessutom blandas fler sinnen in och ger ett bättre helhetsintryck om ni förstår, både lukt smak känsel på ett speciellt sätt.

För mig får sex gärna avslutas med att båda ger den andre oralsex. Och det har som sagt ingenting med förnedring att göra - snarast tvärtom faktiskt - respekt och nyfikenhet inför sin partner. 
  • Anonym (Upphettsande)
    Anonym (Linnea) skrev 2015-10-13 07:00:53 följande:

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

Varför skall du säga nej?
    Inget farligt bara upphettsande
Svar på tråden Sprut i ansiktet?