• Anonym (Linnea)

Sprut i ansiktet?

En fråga som säkert ställts förut men jag ställer den igen. Jag har träffat en man som är bra på alla sätt och vi har haft sex fyra gånger. Senaste gången efter sexet så frågade han mig om han fick komma i mitt ansikte nästa gång. Jag visste inte vad jag skulle svara så sa ingenting och han har inte nämnt det igen. Tycker det känns lite upphetsande men rätt läskigt och kladdigt också.

Har ni testat det ? Vad tyckte ni om det? Ska jag säga nej?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-16 19:47
    Vi ska testa på söndag.... Pirrigt :)

• Svar på tråden Sprut i ansiktet?
  • Mrs Okänd
    Anonym (haa) skrev 2015-10-21 06:32:29 följande:
    ååå kan det inte komma en feminist nu och säga till TS att hon MÅSTE känna att det är förnedrande. eller att hon inte förstår att det är förnedrande. 

vart är du tokfeminist??

Jag är feminist och har aldrig känt mig förnedrad. Min man är också feminist för den delen. Jag ser det som att jag får hans "energi" när han gör det. Dessutom skulle han aldrig göra nåt för att förnedra mig. Är det inte värre om det finns män som medvetet vill det?
  • Anonym (haa)
    Mrs Okänd skrev 2015-10-21 07:12:45 följande:

Jag är feminist och har aldrig känt mig förnedrad. Min man är också feminist för den delen. Jag ser det som att jag får hans "energi" när han gör det. Dessutom skulle han aldrig göra nåt för att förnedra mig. Är det inte värre om det finns män som medvetet vill det?
    det finns definitivt kvinnor som vill känna sig förnedrade under sex. de männen och kvinnorna borde söka upp varandra!

men det som stör mig mest är tokfeminister som inte låter andra ha sitt sexliv dem trivs med. för annars heter det förnedring, porrskada, lurad kvinna osv osv
  • Mrs Okänd
    Anonym (haa) skrev 2015-10-21 07:18:28 följande:
    det finns definitivt kvinnor som vill känna sig förnedrade under sex. de männen och kvinnorna borde söka upp varandra!

men det som stör mig mest är tokfeminister som inte låter andra ha sitt sexliv dem trivs med. för annars heter det förnedring, porrskada, lurad kvinna osv osv

Ja, men det FINNS ju många män som är porrskadade. Och jag fattar inte hur det går ihop, vill man känna sig förnedrad så är man ju med på det och kan man då bli förnedrad...näää. De flesta är ju faktiskt påverkade av nåt när det gäller sex.
  • Anonym (haa)
    Mrs Okänd skrev 2015-10-21 07:12:45 följande:

f.ö känns det inte mer som om du får hans energi när du sväljer?
    har läst att det har funnits någon afrikansk tribe där man sög av ledaren för att få dennes kraft vid krig typ. så din tanke finns lite varsomhelst :)
  • Har gjort det

Jag har sprutat många. många tjejer i ansiktet i samförstånd. Det borde ju vara helt oproblematiskt eftersom de har skett mellan samtyckande vuxna men jodå många är dom dårfeminister som har anklagat mig för att "kränka" kvinnor och annat förvirrat. Dårfeminsiter verkar tycka att det dom själva inte gillar ska ingen annan få göra heller. En mycket märklig inställning.

Fri sex mellan samtyckande vuxna är en bättre inställning tycker jag :)

• Mrs Okänd
    Anonym (haa) skrev 2015-10-21 07:24:54 följande:
    f.ö känns det inte mer som om du får hans energi när du sväljer?
    har läst att det har funnits någon afrikansk tribe där man sög av ledaren för att få dennes kraft vid krig typ. så din tanke finns lite varsomhelst :)

Just det, det har jag också läst. Alltså utnyttjar jag min man? Flört Jo, det kan ge mer energi...inte konstigt män blir trötta efter sex.
  • Anonym (haa)
    Mrs Okänd skrev 2015-10-21 07:20:39 följande:

Ja, men det FINNS ju många män som är porrskadade. Och jag fattar inte hur det går ihop, vill man känna sig förnedrad så är man ju med på det och kan man då bli förnedrad...näää. De flesta är ju faktiskt påverkade av nåt när det gäller sex.
    jag vet inte huruvida det finns många porrskadade män, har inte haft sex med många män och vet inte vart gränsen går.

vet inte heller exakt vad du svarade på. men jag kan säga att det finns de feminister som är emot att man ska få känna sig förnedrad i sex. och dessa kommer antagligen vilja hjälpa denna tjej. kanske är bra iof? vad vet jag. 
  • Anonym (haa)
    Har gjort det skrev 2015-10-21 07:25:09 följande:

Jag har sprutat många. många tjejer i ansiktet i samförstånd. Det borde ju vara helt oproblematiskt eftersom de har skett mellan samtyckande vuxna men jodå många är dom dårfeminister som har anklagat mig för att "kränka" kvinnor och annat förvirrat. Dårfeminsiter verkar tycka att det dom själva inte gillar ska ingen annan få göra heller. En mycket märklig inställning.

Fri sex mellan samtyckande vuxna är en bättre inställning tycker jag :)

jag tycker om att kalla dessa för TOKfemninister.

men ett annat problem är andra feministers ovilja att tillrättavisa dessa tokfeminister. utan de mer vanliga feministerna låter tokfeministerna uttrycka sig fritt och tro att dom har medhåll från de andra feministerna.
  • Mrs Okänd
    Anonym (haa) skrev 2015-10-21 07:27:12 följande:
    jag vet inte huruvida det finns många porrskadade män, har inte haft sex med många män och vet inte vart gränsen går.

vet inte heller exakt vad du svarade på. men jag kan säga att det finns de feminister som är emot att man ska få känna sig förnedrad i sex. och dessa kommer antagligen vilja hjälpa denna tjej. kanske är bra iof? vad vet jag. 

Det är ju lätt att sitta här och säga att folk får ha sex som de vill...hörde på radion idag att var TREDJE kvinna i världen utsatts för sexuella övergrepp...då är det inte så skoj längre att tänka på människor. DÅ blir JAG ARG!!! Och tokfeminist.
  • Anonym (haa)
    Mrs Okänd skrev 2015-10-21 07:40:33 följande:

Det är ju lätt att sitta här och säga att folk får ha sex som de vill...hörde på radion idag att var TREDJE kvinna i världen utsatts för sexuella övergrepp...då är det inte så skoj längre att tänka på människor. DÅ blir JAG ARG!!! Och tokfeminist.
    då blir inte jag heller speciellt trevlig trots att jag inte kallar mig feminist och är man! vill inte att någon ska fara illa eller bli utnyttjad.

men säger igen att det är klart folk får ha sex som de vill. men övergrepp är ju inte ett samtycke och ingår därför inte i det jag menar med att folk får ha sex som de vill.

tycker du blandar ihop saker när du tar in övergrepp nu som exempel!
Svar på tråden Sprut i ansiktet?