En del av oss skrev 2015-11-24 17:41:11 följande:
[quote=76041748][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-24 17:17:00 följande:[/quote-nick]
Kan man plussa en vecka efter äl? Blev tillbakaflyttad en vecka på kub.
[/
Vet inte. Plussade själv väldigt snart efter. Först den kortaste mens någonsin i 2 dagar, brukar ha mens oftast i 6 dagar iaf. Sedan supertidig ÄL på dag 11 och jag brukar oftast ha ÄL på dag 16-18. Min cykel skulle bara bli 24 dagar den månaden om jag inte hade plussat då min lutealfas är på 12 dagar. Jag plussade 11 dagar efter ÄL men går jag efter dagens VUL plussade jag 8 dagar efter ÄL. Fast vad jag läst så ju färden ner till livmodern 7 dagar och så svävar den runt inne i livmodern några dygn för att hitta en lämplig plats att implanteras på i livmoderslemhinnan. Jag har läst att det kan ta upp emot 10 dagar allt som allt så det låter väl tidigt att kunna få plus redan 1 vecka efter. Våra BF datum kommer justeras efter RUL vi kommer göra längre fram i graviditeten.
Ja det går inte ihop för mig så får vänta till rul :)
10 dagar efter äl plussade jag sist men en vecka efter nja; )
Härligt det såg bra ut för dig på vul :) jag kommer oxå bli igångsättning då jag blivit de innan så vid midsommar borde denna bebis kika ut