• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Miniflicka93
    Y o L o skrev 2015-11-23 18:45:57 följande:

Grattis va roligt, och välkommen :)

Mamacitaa skrev 2015-11-23 19:48:44 följande:

Välkommen hit :D

Tack så jätte mycket! :D
  • DLR

Jag måste säga hej då (ett tag framöver) och lycka till, till er alla <3

Jag har inte alls mått bra på senaste (fysiskt och psykiskt) och har haft alldeles för mycket runt om mig just nu. Känner att jag behöver en paus från alla sociala medier överhuvudtaget ett tag framöver.

Bebis mår bra för er som undrar <3

• TessLiihten
    En del av oss skrev 2015-11-23 21:51:33 följande:

[quote=76038497][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-23 21:17:11 följande:[/quote-nick]

Nytt clearblue digital idag exakt 7 dagar sen jag gjorde mitt första digitala som visade 2-3. Visar fortfarande 2-3. ???? Vad kan det betyda?

[/

Tog du det på morgonurin? Annars kan ju urinen ha varit för utspädd när du testade. Jag var också rädd för samma sak så jag väntade alltid 8-9 dagar sedan senaste digitala och använde morgonurin. Jag fick 1-2 den 23 okt och 2-3 den 31 okt och 3+ den 9 november.

Nu är ju veckoindikatorn på CB digital 92% säker. Jag har själv varit med om en gång att jag fick 3+ redan 18 dagar efter ÄL vilket inte borde vara möjligt.

Gjorde på kvällsurin igår och morgonurin idag. Och det står fortfarande 2-3. 8 dagar sedan första digitala idag.
  • En del av oss

[quote=76039816][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-24 09:11:58 följande:[/quote-nick]

Gjorde på kvällsurin igår och morgonurin idag. Och det står fortfarande 2-3. 8 dagar sedan första digitala idag.

[/

Oj då vet inte alls vad visade det innan då? Nu är ju inte indikatorn helt 100 men förstår att du blir fundersam. Vad visar vanligt test då?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Mamacitaa
    DLR skrev 2015-11-24 09:07:34 följande:

Jag måste säga hej då (ett tag framöver) och lycka till, till er alla <3

Jag har inte alls mått bra på senaste (fysiskt och psykiskt) och har haft alldeles för mycket runt om mig just nu. Känner att jag behöver en paus från alla sociala medier överhuvudtaget ett tag framöver.

Bebis mår bra för er som undrar <3

Hoppas du mår.bättre snart <3 :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • M A F H H

Någon mer som börjat känna smärta i magen och även ryggen ibland? Tror inte att det är det som kallas för molande värk.. känns värre. Är ju inte så att man inte kan stå upp av smärta, men det känns ändå.

Är orolig för att det är så det ska kännas innan missfall.. inget blod ännu dock. 

Vill verkligen inte låta negativ eller förstöra "stämningen" men undrar bara om någon känt samma sak?? Kanske är vanligt. Är i vecka 9 förresten.. 

• TessLiihten
    En del av oss skrev 2015-11-24 09:32:32 följande:

[quote=76039816][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-24 09:11:58 följande:[/quote-nick]

[/

Oj då vet inte alls vad visade det innan då? Nu är ju inte indikatorn helt 100 men förstår att du blir fundersam. Vad visar vanligt test då?

Vanligt test visar starkt plus

• En del av oss

[quote=76040048][quote-nick]M A F H H skrev 2015-11-24 09:55:38 följande:[/quote-nick]

Någon mer som börjat känna smärta i magen och även ryggen ibland? Tror inte att det är det som kallas för molande värk.. känns värre. Är ju inte så att man inte kan stå upp av smärta, men det känns ändå.

Är orolig för att det är så det ska kännas innan missfall.. inget blod ännu dock. 

Vill verkligen inte låta negativ eller förstöra "stämningen" men undrar bara om någon känt samma sak?? Kanske är vanligt. Är i vecka 9 förresten.. 

[/

Jag har känt av som typ hugg långt ner vid vissa rörelser ibland när jag ligger ner och flyttar på mig, är verkligen inte skönt. Tror det är ligamenten som känns. Sedan om jag hållt mig bara lite så kan jag få ont efter jag kissat typ runt urinblåsan men det går ju fort över.

Tror inte du behöver oroa dig. När jag fått missfall så har det blött ordentligt och jag har haft mest ont i ryggslutet något djävulskt.

• En del av oss

[quote=76040100][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-24 10:07:32 följande:[/quote-nick]

Vanligt test visar starkt plus

[/

Skönt det, men vet inte varför inte digital slår om, kanske är precis vid omslag till 3+ om någon dag eller att du drack mycket vätska igår eller så så at urinen inte var så koncentrerad. Vet att det fanns en bild hur strecken ser ut inuti testen på svga graviditetstesttråden på planerar barn igår.

• TessLiihten
    Bjoork skrev 2015-11-23 21:19:41 följande:
    Är du orolig tycker jag du ska boka in ett VUL privat istället kanske, ibland kan det hjälpa, dessa graviditetstest kan skrämma en för mycket.
    Har bokat in ett den 10 december, men kanske kan få min bm att klämma in mig den 2 december så jag kan bli lite lugn. Dom har ju den utrustningen där.
Svar på tråden BF juni/juli