• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • 111110
    Rosen5824 skrev 2015-11-22 12:08:02 följande:
    Å vad kul! Välkommen! Då måste du vara i v.9 eller 10 redan. Grattis, hoppas du får svar på UL om när den lille kommer. 

Om jag utgår från mensen jag hade i september så går jag in i v10 idag.. Allt från V5-v10 är jag iallafall för det känns ganska omöjligt att vara längre gången än v10.
  • Mamacitaa
    111110 skrev 2015-11-21 23:51:34 följande:

Goder kväll på er allihopa ?? Hoppas jag får vara med i eran grupp, jag plussade nu ikväll och enligt mina uträkningar så ska lillen komma i slutet av juni.. Men då jag har pcos och brukar snitta med 2 menstruationer per år så är jag inte säker. Men ska ringa bm direkt på måndag om att få komma dit för att kolla upp. Vi har en son på nyss fyllda 4 år, har försökt i 3 år med ett syskon håller på att försöka gå ner i vikt för att vi skulle kunna få hjälp att bli gravid men tydligen så behövs inte det. Nu håller vi tummen för att detta ska hålla sig då vi haft missfall på dom här 3 åren vi försökt.

Välkommen :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Y o L o

Kan inte sova, stör mig på att sängen luktar. Allt luktar illa just nu, smördoft får mig att vilja spy, ost likaså. Nu stör jag mig på doften av min man, vars doft jag vanligtvis älskar.

Har ni några dofter som ni hatar just nu?

• En del av oss

[quote=76034973][quote-nick]Y o L o skrev 2015-11-22 22:57:41 följande:[/quote-nick]

Kan inte sova, stör mig på att sängen luktar. Allt luktar illa just nu, smördoft får mig att vilja spy, ost likaså. Nu stör jag mig på doften av min man, vars doft jag vanligtvis älskar.

[/

Kan inte heller sova och åh ja klarar inte av lukt alls och tycker det luktar vidrigt rövhål över allt. Mat är värst, lukten av min sambos duschtvål och schampoo, tom papper luktar illa och öppna kylskåpet är nog det värsta.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • ebe91
    Y o L o skrev 2015-11-22 22:57:41 följande:

Mest av allt stör jag mig på barnmat. Igår när sambon skulle ge sonen mat var jag tvungen lämna köket för det luktade sursvett om det. Sen ajax-sprayen jag har i köket klarar jag inte längre av. Allt som luktar "gott" i vanliga fall är hemskt nu.

Med sonen klarade jag inte av mina plast-liljor, för jag visste hur riktiga luktade så bara synen på de i plast fick de o vända sig i magen..
  • Y o L o

Hahaha sista mening fick mig att skratta högt. Va knäpp man kan bli som gravid alltså.

ebe91 skrev 2015-11-23 08:23:55 följande:

Mest av allt stör jag mig på barnmat. Igår när sambon skulle ge sonen mat var jag tvungen lämna köket för det luktade sursvett om det. Sen ajax-sprayen jag har i köket klarar jag inte längre av. Allt som luktar "gott" i vanliga fall är hemskt nu.

Med sonen klarade jag inte av mina plast-liljor, för jag visste hur riktiga luktade så bara synen på de i plast fick de o vända sig i magen..

• Mamacitaa
    Y o L o skrev 2015-11-22 22:57:41 följande:

Clementiner luktar apa..fy! Mint smak spyr jag av. Sen tycker jag allas andedräkt luktar skit haha.. håller mig för andan varje gng jag går förbi en massa folk. ;p
  • ebe91
    Y o L o skrev 2015-11-23 09:29:22 följande:

Hahaha sista mening fick mig att skratta högt. Va knäpp man kan bli som gravid alltså.

Haha ja, i samband med att jag började må illa av plast-liljorna tyckte jag även det var jobbigt att se marmor och koppar (metallen)... Att kolla på det allmänna instagramflödet gick bara inte, för överallt var det inredningsbilder som fick mig att må illa... Tror det har o göra med att jag precis hade köpt kopparljushållare o förknippade även blomdoften (från plastliljorna, haha) med dom. Tur att det gick över efter graviditeten ;)
  • ebe91
    Mamacitaa skrev 2015-11-23 10:18:41 följande:
    Clementiner luktar apa..fy! Mint smak spyr jag av. Sen tycker jag allas andedräkt luktar skit haha.. håller mig för andan varje gng jag går förbi en massa folk. ;p
    Åh, clementiner som är så gott :D var min cravings med sonen och även i denna graviditet har jag ätit mängder ;)
  • Mamacitaa
    ebe91 skrev 2015-11-23 11:06:19 följande:

Åh, clementiner som är så gott :D var min cravings med sonen och även i denna graviditet har jag ätit mängder ;)

Ja annars är det gott men känna lukten. .fy..får lämna rummet när barnen äter klementiner ;)
Svar på tråden BF juni/juli