• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • En del av oss

Åh på söndag ska jag och min sambo på lägenhetsvisning, hoppas verkligen vi får lägenheten skulle vara underbart om man kunde flytta in där redan i början av februari och få mer plats och slippa den jobbiga grannen och få det gjort innan man är stor och otymplig.

Idag bor vi i en visserligen fin lägenhet men för liten, bara en minitvåa. Hur bor ni?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • 111110
    En del av oss skrev 2015-11-23 14:05:36 följande:

Åh på söndag ska jag och min sambo på lägenhetsvisning, hoppas verkligen vi får lägenheten skulle vara underbart om man kunde flytta in där redan i början av februari och få mer plats och slippa den jobbiga grannen och få det gjort innan man är stor och otymplig.

Idag bor vi i en visserligen fin lägenhet men för liten, bara en minitvåa. Hur bor ni?

Vi bor i en fyra på 96 kvm
  • ebe91

Vi bor i villa på drygt 200 kvm (ink dubbelgarage). Flyttade hit i september, bodde i en 2a på 64 kvm innan.
  • idaadi

Vi bor i etta på 40 kvm. Trångt men vi tänker att första tiden när barnet inte är så rörligt går det bra. Sen är planen att hitta något större.

• En del av oss

[quote=76037100][quote-nick]ebe91 skrev 2015-11-23 15:22:31 följande:[/quote-nick]

Vi bor i villa på drygt 200 kvm (ink dubbelgarage). Flyttade hit i september, bodde i en 2a på 64 kvm innan.

[/

Måste vart ett slott ibörja för er från 64 till 200 kvm ha ha. Härligt då har ni plats iaf.

Just nu bor vi på 48 kvm, den vi ska titta på är på 79 kvm, 3 RoK.

Kul att veta hur ni bor. Visst kan vi bo kvar i denna men grannarna är inte kloka och allvarligt trivs jag inte, det är kollektivt men är mer som vanligt hyreshus ingen visar hänsyn, himla liv här och grannen ovanför har ett barn som stampar i golvet från morgon till midnatt, mamman skiter i sitt barn och det är ett himla liv helt enkelt och det finns annan lösning än att flytta för att slipa och få lugn och ro samt större.

• ebe91
    En del av oss skrev 2015-11-23 15:56:44 följande:

[quote=76037100][quote-nick]ebe91 skrev 2015-11-23 15:22:31 följande:[/quote-nick]

[/

Måste vart ett slott ibörja för er från 64 till 200 kvm ha ha. Härligt då har ni plats iaf.

Just nu bor vi på 48 kvm, den vi ska titta på är på 79 kvm, 3 RoK.

Kul att veta hur ni bor. Visst kan vi bo kvar i denna men grannarna är inte kloka och allvarligt trivs jag inte, det är kollektivt men är mer som vanligt hyreshus ingen visar hänsyn, himla liv här och grannen ovanför har ett barn som stampar i golvet från morgon till midnatt, mamman skiter i sitt barn och det är ett himla liv helt enkelt och det finns annan lösning än att flytta för att slipa och få lugn och ro samt större.

Haha jo, och det ekade väldigt tomt kan jag lova! Då hade vi lyckats packa lägenheten ganska full så huset kändes mer luftigt med alla möbler. Men gissar att det om några år är smetfullt igen...
  • Mamacitaa

Vi flyttar till hus i december på 146kvm ????
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • En del av oss

[quote=76037376][quote-nick]ebe91 skrev 2015-11-23 16:27:52 följande:[/quote-nick]

Haha jo, och det ekade väldigt tomt kan jag lova! Då hade vi lyckats packa lägenheten ganska full så huset kändes mer luftigt med alla möbler. Men gissar att det om några år är smetfullt igen...

[/

Jo förstår det. Jag har så litet sovrum att en dubbelsäng ej ryms så sambon och jag ligger i en varsin säng tom som det nu. Ska bli skönt när man kan ställa in hans dubbelsäng i ett sovrum och sova ihop, nu står den i källaren.

• Cadencee

Bor just nu i en 3:a på 81 kvm men i februari flyttar vi till ett parhus på 115 kvm 5:a :)

Svar på tråden BF juni/juli