• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • En del av oss

[quote=76037408][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-23 16:38:16 följande:[/quote-nick]

Vi flyttar till hus i december på 146kvm ????

[/

Vad härligt!

För min del kommer jag bo i lägenhet max radhus ogillar trädgårdsarbete ha ha.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Mamacitaa
    En del av oss skrev 2015-11-23 16:51:34 följande:

[quote=76037408][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-23 16:38:16 följande:[/quote-nick]

Vi flyttar till hus i december på 146kvm ????

[/

Vad härligt!

För min del kommer jag bo i lägenhet max radhus ogillar trädgårdsarbete ha ha.

Nej sånt är ju inte för alla :)

Men det ska bli så härligt med mer plats o trädgård. Jag avskyr lägenhet då jag alltid bott i hus :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Miniflicka93

Jag hoppar gärna in här! Jag och min sambo bor i jönköping och detta blir vårat första barn! Vi har försökt i 8 månader och nu har det äntligen tagit sig! Har Bf i slutet av juli! (27 juli om man ska gå på sista mensens första dag) ska gå på första mötet på onsdag. Förövrigt stustar jag o sambon runt på rosa moln och lever på lycko rus just nu. Haha.

• Y o L o

Bor i en 4:a på 100 kvm. Känns som vi kommer få trångt (med två barn + ett bonusbarn). Vill inte heller bo i hus. Känns som vi kan bo några år såhär iaf, de små kan ju dela rum till en början o sen tänkte jag om man kan bygga om till ett extra rum.

• Y o L o

Grattis va roligt, och välkommen :)

Miniflicka93 skrev 2015-11-23 18:07:19 följande:

Jag hoppar gärna in här! Jag och min sambo bor i jönköping och detta blir vårat första barn! Vi har försökt i 8 månader och nu har det äntligen tagit sig! Har Bf i slutet av juli! (27 juli om man ska gå på sista mensens första dag) ska gå på första mötet på onsdag. Förövrigt stustar jag o sambon runt på rosa moln och lever på lycko rus just nu. Haha.

• SabaGbg

Vi bor i en 3a på 85 kvm. Dessutom centralt och i ett barnvänligt område, så vi blir kvar ett bra tag :)

• Pyretsmamma82

Bor i en 2:a på 64 kvm. Vill ha hus men kommer bo här ett tag till innan vi gör slag i saken.

• Mamacitaa
    Miniflicka93 skrev 2015-11-23 18:07:19 följande:

Välkommen hit :D
  • Mamacitaa

Imorgon är det dax gör kub och jag är så nervös. Mannen är mer nervös för att deras ska vara två i magen men tror att allt annat ser bra ut så vi fortfarande är unga. Jag är tvärtom, m er nojig för att det ska vara nåt fel än om det är två i magen :)

• 111110

Är det nån mer än jag som är konstant hungrig? Det är fan jobbigt

Svar på tråden BF juni/juli