• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Hoppas7910
    En del av oss skrev 2015-11-19 07:43:42 följande:

Dax för VUL är så nervös och hoppas hoppas. Uppdaterar i eftermiddag/kväll.

Hoppas det gick bra!
  • Cadencee

Gick in i vecka 8 idag! Är lite trött, fryser som en tok och mår illa. Intagit 2 frukostar och lite choklad ^^ Snart lunch också.... Jag måste verkligen äta hela tiden för att inte må illa... Någon mer som har de så :(

• Y o L o

Ja choklad varje dag :) måste också äta ofta. Hungrig hela tiden.

M

Cadencee skrev 2015-11-19 10:55:36 följande:

Gick in i vecka 8 idag! Är lite trött, fryser som en tok och mår illa. Intagit 2 frukostar och lite choklad ^^ Snart lunch också.... Jag måste verkligen äta hela tiden för att inte må illa... Någon mer som har de så :(

• Mamacitaa
    Cadencee skrev 2015-11-19 10:55:36 följande:

Små åt massor förra veckan. . Denna veckan Är det svårare och få i sig mat :/
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Cadencee

Ringde MVC idag och dom sa att jag kunde köpa ingefärskapslar på hälsokosten, så det är gjort nu och kapseln höll i idag ca 1,5-2 timmar iallafall och ska ta dom 1-3 gånger per dag. Så hoppas jag får lite mindre illamående.

• En del av oss

Godis och snacks går inte ner här och det märks på vågen tappat 3 kg pga illamåendet och det bara på 1 vecka.

VUL gick bra fick se en liten på 13.6 mm och ett hjärta som slog. Så lättad och glad, helt underbart.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Y o L o

Grattis va roligt!

En del av oss skrev 2015-11-19 15:47:01 följande:

Godis och snacks går inte ner här och det märks på vågen tappat 3 kg pga illamåendet och det bara på 1 vecka.

VUL gick bra fick se en liten på 13.6 mm och ett hjärta som slog. Så lättad och glad, helt underbart.

• Michaelaj
    Y o L o skrev 2015-11-19 07:51:58 följande:

Ja jag var sjukskriven från v 18 nånting pga foglossning så jag hoppas att slippa det denna gång. Hur ska jag kunna ta hand om en tvååring om jag inte kan röra mig knappt!

Jag är jättenyfiken på vilket kön, så om det går så absolut. Vi fick aldrig ett helt klart besked m dottern o det var spännande men vill gärna veta.

Jag funderar i samma banor, hur ska man räcka till?

Åh fy! Jag kan förstå hur du mådde! Jag var också sjukskriven pga foglossning o sammandragningar. Min rädsla är exakt som din - hur tar man hand om en aktiv tjej som alltid vill att man ska vara med på golvet?!

Hihi, jag hoppas nästan på en flicka till. Har ju sparat alla gulliga tjejkläder :)
    Men åt andra sidan vore det kul med en av varje!

Vi får tänka att vi gör så gott vi kan när vi börjar känna oss otillräckliga.
    Jag är glad att dottern börjat bli lite mer pappig, tidigare dög bara jag.
  • Michaelaj

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
    Åh vad härligt att få bekräftat att allt står rätt till!
  • Hoppas7910

Åh vad härligt!
Svar på tråden BF juni/juli