• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Michaelaj
    Y o L o skrev 2015-11-18 08:09:06 följande:

Va kul, jag har också en dotter född feb -14. Var går du på Mvc? Hur mår du?

Jag går på BB Sthlm family på Kungsholmen. Ska på första besöket om två veckor. Var bor du? Vilken MVC?
    När har du BF ? Vad kul att våra barn är lika gamla!
    Jag mår bra! Lite ömma bröst och molvärk ibland. Hur mår du?
  • En del av oss

Fryser till och från. Mitt humör är hemsk superkänslig och gråter för inget och är arg för jämnan på min sambo som jagnog skäller på varje dag.

Känner mig verkligen gravid. Inget smakar har svårt och komma på vad jag kan tänka mig äta och mår illa, gått ner 3 kg på 6 dagar pga. Illamående. Ömheten i brösten är kvar och alla BH urvuxna så jag måste köpa nytt.

Imorgon är det dax för VUL, är så nervös men samtidigt så förväntansfull. Hoppas verkligen allt är bra.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Rosen5824
    En del av oss skrev 2015-11-18 22:11:33 följande:

Fryser till och från. Mitt humör är hemsk superkänslig och gråter för inget och är arg för jämnan på min sambo som jagnog skäller på varje dag.

Känner mig verkligen gravid. Inget smakar har svårt och komma på vad jag kan tänka mig äta och mår illa, gått ner 3 kg på 6 dagar pga. Illamående. Ömheten i brösten är kvar och alla BH urvuxna så jag måste köpa nytt.

Imorgon är det dax för VUL, är så nervös men samtidigt så förväntansfull. Hoppas verkligen allt är bra.

Lycka till med VUL! Kram till dig!
  • En del av oss

[quote=76020160][quote-nick]Rosen5824 skrev 2015-11-18 22:21:23 följande:[/quote-nick]

Lycka till med VUL! Kram till dig!

[/

Tack så mycket. Hoppas verkligen det är min tur nu.

• Y o L o

Jag går på Mvc Liljeholmen, bor i närheten o jobbar i närheten så det är smidigast. Jag vet inte riktigt bf, men ska jag gissa så 1 juli. Får se va de kommer fram till på kub. Var bor du någonstans?

Förutom att jag är sjuk just nu har jag mått kanonbra, känt mig ogravid. Mådde illa mycket med dottern så tacksam varje dag jag slipper må illa nu.

Är du spänd på om det blir en syster eller bror? Det är vi iaf, spånar namn o håller på :)

Michaelaj skrev 2015-11-18 20:54:51 följande:

Jag går på BB Sthlm family på Kungsholmen. Ska på första besöket om två veckor. Var bor du? Vilken MVC?

När har du BF ? Vad kul att våra barn är lika gamla!

Jag mår bra! Lite ömma bröst och molvärk ibland. Hur mår du?

• Michaelaj
    Y o L o skrev 2015-11-18 22:32:47 följande:

Jag går på Mvc Liljeholmen, bor i närheten o jobbar i närheten så det är smidigast. Jag vet inte riktigt bf, men ska jag gissa så 1 juli. Får se va de kommer fram till på kub. Var bor du någonstans?

Förutom att jag är sjuk just nu har jag mått kanonbra, känt mig ogravid. Mådde illa mycket med dottern så tacksam varje dag jag slipper må illa nu.

Är du spänd på om det blir en syster eller bror? Det är vi iaf, spånar namn o håller på :)

Jag bor på Kungsholmen och går tillbaka till samma barnmorska som sist.
    Jag ska också göra kub. Är 34 år, "nästan" i riskgruppen.

Från och till har jag har känt mig ogravid precis som du. Men jag mådde bra så här tidigt förra gången också, och sen hade jag inget allvarligt illamående. Bara massa andra krämpor och var sjukskriven de sista 3 månaderna. Hoppas du slipper må lika illa denna gång!

Ska ni ta reda på kön?
    Förra gången blev det en överraskning, men denna gång vill vi veta! :)

Det känns så overkligt fortfarande! Är lite orolig för hur man kommer att räcka till, tycker ett barn tar all vår tid;)
  • En del av oss

Dax för VUL är så nervös och hoppas hoppas. Uppdaterar i eftermiddag/kväll.

• Y o L o

Ja jag var sjukskriven från v 18 nånting pga foglossning så jag hoppas att slippa det denna gång. Hur ska jag kunna ta hand om en tvååring om jag inte kan röra mig knappt!

Jag är jättenyfiken på vilket kön, så om det går så absolut. Vi fick aldrig ett helt klart besked m dottern o det var spännande men vill gärna veta.

Jag funderar i samma banor, hur ska man räcka till?

Michaelaj skrev 2015-11-18 23:11:42 följande:

Jag bor på Kungsholmen och går tillbaka till samma barnmorska som sist.

Jag ska också göra kub. Är 34 år, "nästan" i riskgruppen.

Från och till har jag har känt mig ogravid precis som du. Men jag mådde bra så här tidigt förra gången också, och sen hade jag inget allvarligt illamående. Bara massa andra krämpor och var sjukskriven de sista 3 månaderna. Hoppas du slipper må lika illa denna gång!

Ska ni ta reda på kön?

Förra gången blev det en överraskning, men denna gång vill vi veta! :)

Det känns så overkligt fortfarande! Är lite orolig för hur man kommer att räcka till, tycker ett barn tar all vår tid;)

• Mamacitaa
    En del av oss skrev 2015-11-19 07:43:42 följande:

Dax för VUL är så nervös och hoppas hoppas. Uppdaterar i eftermiddag/kväll.

Hoppas vul gick bra :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa

Mitt humör är oxå upp och ner. Men minsta dottern sover jätte dåligt så blir inte mkt sömn o sen en massa illamående på dagarna så man är ju helt slut :/ vill sova tills jag mår bra igen men inte så enkelt tyvärr :D

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
Svar på tråden BF juni/juli