• Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-11-08 13:51:00 följande:

Det var inget svar på frågan. Försök igen.

Joho, det var det visst det
  • Anonym (blåvitt)
    Rataxes skrev 2015-11-08 13:51:00 följande:
    Det var inget svar på frågan. Försök igen.
    Personen i frågan kan inte svara på frågan, men personen kan skriva ord men svar på frågan får du inte. 
  • Nerfherder
    Anonym (blåvitt) skrev 2015-11-08 14:26:04 följande:
    Personen i frågan kan inte svara på frågan, men personen kan skriva ord men svar på frågan får du inte. 
    Tjenare Suffering
  • Anonym (visst)
    Anonym (Trötter) skrev 2015-11-08 07:07:47 följande:
    "Jag hoppas att vår välfärd blir historia".

Exakt varför du vill att Sverige skall tillbaka till medeltiden kan jag inte svara på.
    Jag tror att Sverige och den svenska befolkningen skulle må bättre utan ett omfattande välfärdssystem. Jag tror på människors förmåga att ta hand om sig själva. Jag anser att individens frihet är viktig och att den inte kan existera i kombination med ett välfärdssystem av det slaget vi har i Sverige. Detta är inte samma sak som att önska misär över någon och det är inte samma sak som att önska oss tillbaka till medeltiden. 
  • Rataxes
    Anonym (blåvitt) skrev 2015-11-08 14:26:04 följande:

Det är ett välkänt fenomen.
    Ödslar sällan tid på anonyma nick.
  • Anonym (blåvitt)
    Rataxes skrev 2015-11-08 14:45:33 följande:
    Det är ett välkänt fenomen.
    Ett mycket välkänt fenomen. En bra medicin som finns på marknaden,är att inte svara på dessa individer låt de skriva till sig själv då kanske det kan komma ett svar? men tvivlar starkt. Obs inget företag har patent på denna medicin, så det finns inget börsnoterat företag, annars hade det varit en stark köp signal, kanske den största pik någonsin, bara ett rakt streck kurvan han aldrig dit.
  • Nerfherder
    Anonym (blåvitt) skrev 2015-11-08 15:02:30 följande:
    Ett mycket välkänt fenomen. En bra medicin som finns på marknaden,är att inte svara på dessa individer låt de skriva till sig själv då kanske det kan komma ett svar? men tvivlar starkt. Obs inget företag har patent på denna medicin, så det finns inget börsnoterat företag, annars hade det varit en stark köp signal, kanske den största pik någonsin, bara ett rakt streck kurvan han aldrig dit.
    Ett annat välkänt fenomen är att gå in i en debatt och uppmana folk att ignorera. Som vanligt när det inte går i rätt riktning.
  • Anonym (Jag)

Snart är det väl inget bussbolag som tar jobbet att köra till asylboendena...

• Anonym (Mycket vill ha mer...)
    Nerfherder skrev 2015-11-08 10:19:14 följande:

Du får väl åka dit och hjälpa till på plats.

Dom borde köra hem dom som vägra gå av, lättfixat..
  • Anonym (blåvitt)
    Anonym (Jag) skrev 2015-11-08 15:32:15 följande:

Snart är det väl inget bussbolag som tar jobbet att köra till asylboendena...

Många fler vill köra, de får bra betalt av migrationsverket, bussbolagen kan säkerligen ha bussarna där i flera år. Inget slitage men ruggigt bra förtjänst. 
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar