• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-12-07 09:22:40 följande:

Stort tack. Känns lite galet men ändå hur naturligt som helst :)

Know the feeling.

Hoppas att jag kan joina dig i en bf aug 2016-tråd här om en dryg vecka!
  • lillverra
    Mammabertil skrev 2015-12-07 05:17:00 följande:

Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...

Grattis alltså plus du en vecka innan bim? Om jag förstår ditt inlägg. Gud så tur du har isf att plus så tidigt. Själv har jag bim 15 men hoppas kunna plussa på fredag morgon eller söndag morgon.
  • babytjejen

Vill att tiden ska gå fort nu fram till den 17-18 så jag får svar om vi lyckats...men känns inte som vi lyckats så ska försöka att inte hoppas på för mkt...

• Längtar88

Skriver här med.

Är så sjukt förbannad. Kan någon säg hur jag manuellt lägger in äl på FF så de slutar ändra hela tiden till fel dagar. Driver mig till vansinne

• Angel in sight
    Mammamiia10 skrev 2015-12-06 22:13:50 följande:
    Va kul!! Vi har en tjej o en kille. Man har ju ingen aning om hur lång tid det kommer ta denna gången. Med första o andra barnet blev jag gravid på första försöket, men då var man ju lite yngre med. Är rädd för att det ska vara jättesvårt att bli med barn igen, så jobbigt att inte veta tycker jag...
    Fler sammanträffanden, jag blev också gravid på första försöket med båda barnen så jag har aldrig behövt ha tålamod och vänta vilket gör mig lite nervös denna gång eftersom jag ändå förstår att det ju kan ta längre tid. Och så var jag ju yngre de tidigare gångerna.

Nu vill jag bara att kroppen kommer igång så jag ens vet hur cykeln ser ut. Nu famlar jag i mörkret och vet inte när äl är för det har inte kommit igång efter spiralen.
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-07 08:14:19 följande:
    Tack! Blir kanske lite orimligt glad över att ÄL kommer ske, men efter MA/missfall vet man ju inte hur kroppen ställer om sig. Är bara så glad att vi kan få ett försök i december :)

Började till och med störa mig på att jag jobbar kväll idag och imorgon. Är hemma 22. Men vi har en dotter så vi hade inte kunnat ha sex före 20:30 ändå så får lägga ner min hypertänkande hjärna nu. 1,5 h senare är ingen fara.
    Grattis!!!
    Då gick det ganska snabbt ändå!  Visst blödde du ganska länge?
    Hoppas det tar sig för oss nu!! :D
  • Cfmilla

Meeeen va sjutton är detta... Nu kom det mjölkliknande vätska från högerbröst!?!

• Mammamiia10
    Angel in sight skrev 2015-12-07 10:51:32 följande:
    Fler sammanträffanden, jag blev också gravid på första försöket med båda barnen så jag har aldrig behövt ha tålamod och vänta vilket gör mig lite nervös denna gång eftersom jag ändå förstår att det ju kan ta längre tid. Och så var jag ju yngre de tidigare gångerna.

Nu vill jag bara att kroppen kommer igång så jag ens vet hur cykeln ser ut. Nu famlar jag i mörkret och vet inte när äl är för det har inte kommit igång efter spiralen.
    Det är jobbigt o vänta.. O jag har inget tålamod! Men får nog försöka skaffa mig det, haha. Hoppas du får igång ägglossning snart , eller testar du?jag har väldigt lång cykel mellan 34-40 dagar, så väntan blir desto längre än för dom som har typ 28 dagar..
  • EmelieB91

Lång och hård tapp och molvärk. Tror mensen snart är här. Äl +10 Rynkar på näsan

Visst är det så att tappen ska vara kort och mjuk om man är gravid?