• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • Villhaenliten

Fick nya, jag vad tror är, symtom idag. Extremt stel i nacken (på gränsen till nackspärr) samt att 1 min efter intagen frukost kom den upp lika fort igen. Har ingen feber och känner mig absolut inte sjuk, och mår inte illa överhuvudtaget längre. Har inte ätit något efter utgångsdatum eller liknande heller, lite keso och en kopp te bestod frullen av. Är detta normalt?!

• arh
    Jennymariaa skrev 2016-02-26 09:47:21 följande:
    När blir det beräknat? :)
    30/10 om allt går som det ska :)
  • obalanserad
    Villhaenliten skrev 2016-02-26 11:13:34 följande:
    Min pojkvän blev 23 för några dagar sedan och vi båda är bosatta i Västra Götaland :)
    Skriv ett meddelande till mig här med din kik eller Facebook eller något, kul med någon i samma ålder och vore kul att hålla kontakt :)
  • arh
    Önskan94 skrev 2016-02-26 09:48:00 följande:
    Åh grattis! Du är absolut gravid!! :)
    Tack :)
  • Familjelivet
    arh skrev 2016-02-26 06:31:48 följande:

Ser ni mitt svaga plus??

Ser ut som ett plus, grattis!!! :)
  • Lilla Luna

Inte så svagt ju. Jättegrattis!

arh skrev 2016-02-26 06:31:48 följande:

Ser ni mitt svaga plus??

• arh
    Familjelivet skrev 2016-02-26 11:58:25 följande:
    Ser ut som ett plus, grattis!!! :)
    Tack :)
  • Miniflicka93
    arh skrev 2016-02-14 23:31:15 följande:
    Jo jag vet att det ska ha en viss effekt. Men oftast har vi sex på kvällen och då kliver jag inte upp utan lägger mig och sover man ska ju helst ligga stilla ett tag efter osv :) men jag kanske får prova det om det inte blir nått nu, det finns ju inget att förlora direkt på det :)
    Precis så tänkte jag med! "jag har ju inget att förlora" prövade o tog på första försöket och har inte ångrat att jag prövade! *_*
  • arh
    Miniflicka93 skrev 2016-02-26 17:01:48 följande:
    Precis så tänkte jag med! "jag har ju inget att förlora" prövade o tog på första försöket och har inte ångrat att jag prövade! *_*
    Behövde inte prova, plussade idag :)
  • Lilla Luna

Tror jag precis plussat.. tokblankt imorse men nu ser jag ett svagt rosa streck på det jag tog nyss. Det är rosa och svagt men fullt synligt. Dock får jag det inte på bild. :(

Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar