• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • jess06

Får man hoppa in här? Jag är 23 år och har BF 29/8, har precis gått in i v. 15. Just nu väntar jag på att denna eviga trötthet ska börja lägga sig.

• Lilla Luna

Grattis, vad roligt! :)

Är du 93a eller 92a? :)

jess06 skrev 2016-03-01 10:51:19 följande:

Får man hoppa in här? Jag är 23 år och har BF 29/8, har precis gått in i v. 15. Just nu väntar jag på att denna eviga trötthet ska börja lägga sig.

• jess06
    Lilla Luna skrev 2016-03-01 11:54:33 följande:

Grattis, vad roligt! :)

Är du 93a eller 92a? :)

Jag är 92a, hinner bli 24 innan bebis kommer ut :)
  • Lilla Luna
    jess06 skrev 2016-03-01 14:24:23 följande:

Jag är 92a, hinner bli 24 innan bebis kommer ut :)

Vad roligt! Jag också. :)
  • jess06
    Lilla Luna skrev 2016-03-01 14:35:30 följande:

Vad roligt! Jag också. :)

Härligt! Var bor du nånstans? :)
  • Lilla Luna
    jess06 skrev 2016-03-01 20:45:55 följande:

Härligt! Var bor du nånstans? :)

Typ i Timrå, Västernorrland. :)
  • Emmissara

ååh jag är så nervös, i morse när jag tog tempen så hade den höjts ytterligare, har aldrig haft så hör temp så hoppas innerligt att det kan betyda att en liten bebis har börjat bakas i magen. Hoppas nu att tempen håller sig hög imorgon också, är idag på CD42 och ÄL+10

• arh
    Emmissara skrev 2016-03-01 21:38:02 följande:

ååh jag är så nervös, i morse när jag tog tempen så hade den höjts ytterligare, har aldrig haft så hör temp så hoppas innerligt att det kan betyda att en liten bebis har börjat bakas i magen. Hoppas nu att tempen håller sig hög imorgon också, är idag på CD42 och ÄL+10

Håller tummarna :)
  • Emmissara
    arh skrev 2016-03-02 07:48:55 följande:
    Håller tummarna :)
    Den höll sig högt idag också, exakt samma temp som igår
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar