palomablanca skrev 2016-01-17 07:58:04 följande:
[quote=76237439][quote-nick]Babydreamer skrev 2016-01-16 23:38:54 följande:[/quote-nick]Nej jag glömde att göra det imorse. Funderar på att vänta till BIM 22/1 iaf för jag har inga symtom alls på en ev graviditet så känns bara som att jag kommer bli besviken när testet visar negativt. Men får se hur jag gör i dagarna som kommer.
Nån annan som börjar närma sig BIM eller så?[/
Åh hoppas det bara är en symptomfri graviditet!
Dröjer lite till bim för mig men tar sista pergotabletten idag. En del av mig e helt övertygad om att det inte kommer funka o en annan del av mig e nervös över att det kommer lyckas med besked o bli världens flerbörd.... Håll tummarna för tidig ägglossning! Min far kommer på besök typ Tors-tisdag, när vi skulle behöva lite privacy haha
Jag fick inte ägglossning förrän cd 21 denna månad med pergotime men hoppas verkligen att du får ägglossning mycket tidigare än jag fick :)
Jag har fått symtom ganska sent de tidigare gångerna jag varit gravid så än finns det hopp men jag ställer in mig på att mensen kommer komma för jag brukar aldrig ha tur med något så varför skulle vi lyckad bli gravida på första försöket med pergotime. Kommer säkert ta några månader...