• Anonym (Väninnan)

Toaborsten i diskmaskinen!!!

Alltså, det här är så vidrigt att ni kanske inte ens tror mig. Men dessvärre är det sant.

Vi hade tjejkväll, jag och några väninnor. Satt och pratade om ditt och datt och kom in på smart tips för hemmet.
    Då kom en kompis med tipset, istället för att kasta toaborsten och köpa ny så diska den i diskmaskin. Diska också toaringen och sitsen samtidigt.

Fy fan alltså! Även om man inte diskar disk samtidigt är det ju rent ut sagt SKITäckligt!
    Där hade jag suttit och ätit på porslin som diskats i hennes bajsmaskin!

Eller överreagerar jag?
    För et sköljs ju ordentligt efter... men ändå?

• Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen!!!
  • Anonym (Gud)

Hur snål är hon? Toaborste15kr på netto eller Ikea. Kräks!!! Uuuuuuusch

• Anonym (Uuuh)

Å fy henne vill man inte äta hos!!!

• Anonym (Väninnan)

Exakt, en tia på ÖoB... jag mår fortfarande illa när jag tänker på att jag åt där!!!

• taquine

Ja gud vad äckligt Kräks
    Jag brukar emellanåt däremot slänga in disktrasan och diskborsten i maskin och det vet jag att jag fått på moppo här för .;) Kan faktiskt inte se det äckliga i det 

Goodness me
  • Anonym (Väninnan)
    taquine skrev 2015-12-12 09:48:00 följande:

Ja gud vad äckligt Kräks
    Jag brukar emellanåt däremot slänga in disktrasan och diskborsten i maskin och det vet jag att jag fått på moppo här för .;) Kan faktiskt inte se det äckliga i det 

Diskborsten slänger jag också in, trasan kör jag i tvättmaskin på högsta värme. Glad
  • Påven Johanna

Bjud henne att äta sin middag i badrummet nästa gång när ni ska vara hemma hos dig. Duka fint på sitsen och låt borsten stå med som en tjusig bordsdekoration. 

• Aikido
    Anonym (Väninnan) skrev 2015-12-12 09:46:22 följande:
    Exakt, en tia på ÖoB... jag mår fortfarande illa när jag tänker på att jag åt där!!!
    Jaså? Då ska man inte käka på ÖoB då?

För övrigt tycker jag du överreagerar.

• Anonym (Väninnan)
    Påven Johanna skrev 2015-12-12 10:13:19 följande:

Bjud henne att äta sin middag i badrummet nästa gång när ni ska vara hemma hos dig. Duka fint på sitsen och låt borsten stå med som en tjusig bordsdekoration. 

Hahaha, vilken rolig idé!

Vore rätt kul som tema men toaringar/lock är väl rätt dyra... om de är helt nyinköpta är de EGENTLIGEN inte äckligare än en nyinköpt tallrik. Men känslan att äta på ett dasslock... är rätt vämjelig ändå.Kräks

Kanske skulle ha toaborstar istället för ljus på bordet? 
  • Anonym (Väninnan)
    Aikido skrev 2015-12-12 10:15:09 följande:
    Jaså? Då ska man inte käka på ÖoB då?

För övrigt tycker jag du överreagerar.

Haha, jag kanske skrev lite tokigt men du förstår nog även om du låtsas att du inte gör det.

Ser inte vad det är i maskinen...
  • Aikido
    Anonym (Väninnan) skrev 2015-12-12 10:18:17 följande:
    Haha, jag kanske skrev lite tokigt men du förstår nog även om du låtsas att du inte gör det.

Ser inte vad det är i maskinen...
    Lättare nu?

Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen!!!