EnAnonumius skrev 2015-12-13 00:58:32 följande:
Vad är diskussionen du pratade om att jag inte klarade av att föra?
Du sitter ju och sysslar med en massa påhopp.
"Nej det är äckligt" är bara ett subjektivt emotionellt tyckande. Inget mer. Långt ifrån att sitta och föra en diskussion. Så du vill säga att du inte kan förklara egentligen varför du tycker så.
Är det detta det handlar om i grund och botten, att du inte kan förklara egentligen?Jasså säger du det. Att alla är olika.
Synd då att du vägra att inse att det finns icke pedanter som skulle också tycka det är äckligt med toaborsten i diskmaskinen.
Jag själv har ju tyckt att det är löjligt med toaborsten i en diskmaskin.
Och hade du begripit bättre, och verkligen förstått att folk är olika, så hade du vetat att det finns även pedanter som använder diskmaskinen till att rengöra toaborsten med.
Som sagt folk är olika, och nej man är inte äckligare än andra bara för att man inte följer dina subjektiva mallar. Och sitter och anklagar folk för att vara äckliga bara för att du vägra att förklara för dina känsloyttringar för att de inte delar din subjektiva åsikt.
Så skall jag avskriva dina svar som att du är ute efter att provocera egentligen?
Haha.. Du måste lära dig att skilja på en åsikt och något som bara är. Det här är äckligt vare sig du vill inse det eller inte. Finns liksom inget att diskutera.
Tro mig en pedant hade aldrig lagt in toaborste i en diskmaskin. Då är man uppenbarligen sån slusk att man blandat ihop det med pedant för man helt enkelt inte förstår vad som är äckligt och inte.