Anonym (Pedant) skrev 2015-12-13 00:12:47 följande:
Nej, det är äckligt.
Vad är diskussionen du pratade om att jag inte klarade av att föra?
Du sitter ju och sysslar med en massa påhopp.
"Nej det är äckligt" är bara ett subjektivt emotionellt tyckande. Inget mer. Långt ifrån att sitta och föra en diskussion.
Nej, det är äckligt. Behövs ingen ytterligare förklaring. Förstår man inte det så är man uppenbarligen så äcklig att några ord från mig inte hjälper.
Så du vill säga att du inte kan förklara egentligen varför du tycker så.
Är det detta det handlar om i grund och botten, att du inte kan förklara egentligen?
Alla är olika. Vissa äckliga andra inte.. De som är mest äckliga förstår det såklart inte själva. Är nog mest du som står för ordbajsandet. Sluta prata om dig själv.
Jasså säger du det. Att alla är olika.
Synd då att du vägra att inse att det finns icke pedanter som skulle också tycka det är äckligt med toaborsten i diskmaskinen.
Jag själv har ju tyckt att det är löjligt med toaborsten i en diskmaskin.
Och hade du begripit bättre, och verkligen förstått att folk är olika, så hade du vetat att det finns även pedanter som använder diskmaskinen till att rengöra toaborsten med.
Som sagt folk är olika, och nej man är inte äckligare än andra bara för att man inte följer dina subjektiva mallar. Och sitter och anklagar folk för att vara äckliga bara för att du vägra att förklara för dina känsloyttringar för att de inte delar din subjektiva åsikt.
Så skall jag avskriva dina svar som att du är ute efter att provocera egentligen?