Anonym (Städerska) skrev 2015-12-12 19:28:57 följande:
Om ni bara visste hur somliga använder toaborsten! Att den är full med papper är vardagsmat och då och då stöter man på exemplar där hållaren är full med bajssoppa. :(
Tja... Med tanke på att du kallar dig för "städerska" så tycker jag det är bara kontraproduktivt att du sitter och citera mig och svar "med ni". Vad menar du med "ni" jag pratar inte för andra i denna tråden. Jag pratar inte ens för dem som delar min åsikt.
Med tanke på att du kallar dig för städerska så är det lika illa att du bara ger EN bild. Du om någon borde ju veta att det är det ser olika ut hos olika människor förteag/etc vad du nu städar någonstans.
Det gör du inte utan du sitter och tar för givet att andra inte kan fatta att det ser olika ut bara för att de ger ett typ av svar till TS, och hennes omogna epitet kring människor som inte följer hennes privata mallar om vad som är "rätt/fel sätt att göra saker på". En diskmaskin blir knappast en "bajsmaskin" bara för att man rengör toaborsten och/eller dassringen i diskmaskinen.
Det borde ju TS veta egentligen, då hon hävdar att hon känner till vilka temperaturer en diskmaskin har (se inlägg #29).
Och om TS verkligen begriper hur en diskmaskin funkar så borde ju hon också veta att eventuella "bajsrester" på en toaborste blir upplöst i vattnet och ursköljt till avloppet, om toaborsten diskas i maskin. Så att hon sitter och hävdar att diskmaskinen blir en bajsmaskin säger mig att hon inte vet ett skit om diskmaskiner egentligen varken som funktion eller temperatur.