Libra77 skrev 2016-04-07 08:16:24 följande:
Usch vilken dag :(
Igår RD8 fick jag att svagt + på clear blue testet .. Något starkare än RD7.. Dom rosa flytningarna slutade och hoppet kom tillbaka...
Men idag RD9 är strecket på samma test betydligt svagare :( knappt synligt :( Kan ju inte betyda något annat än ett tidigt missfall antar jag :( eländes elände.. Har ju bara varit lite lite rosa i det vita.. Så trodde inte det var MF... Men men... Bara att vänta på tant röd då alltså .. Funderar på att ringa kliniken för rådgivning.. Finns väl ingen anledning att fortsätta med Lutinus egentligen... Men dom lär väl be mig avvakta till TD på måndag i alla fall.. Vi ska resa bort i helgen, så hade varit skönt att slippa Lutinus om det ändå är onödigt :( bläääää
Vad hade ni gjort???
Hej Libra!!
Vet hur det känns :(
Tog du testen på samma tid? Jag är ingen expert, men så mycket som jag har googlat dom senaste dagarna har jag läst att man ska ta testen på samma tid och man kan inte se någon ökning fören varannan/var tredje dag.
Jag tycker absolut inte du ska ge upp än.
Men vet hur orolig man blir, jag är precis i samma situation som dig.
Mitt test på dag 10 var svagare än dag 9, men har nu ökat lite igår och idag, så än ger jag inte upp och det tycker jag inte du ska göra heller.
Däremot är jag fortfarande livrädd då jag tog ett clearbluetest i går igen med veckoindikator och det visade FORTFARANDE 1-2 veckor

Aldrig kan man vara lugn...
Hatar verkligen lutinus, igår fick jag inte ens upp den halvvägs och det gjorde så ont när jag skulle föra upp den.
Skulle inte förvåna mig om jag börjar blöda igen idag då det gjorde så ont!!:(
Jag tror och hoppas fortfarande på oss!! Vi ska klara detta! Kram kram