NoA22 skrev 2016-04-15 10:48:33 följande:
Ja vad lustigt.. Men de verkar göra olika med det mesta tycker jag. Finns väl inget rätt och fel men man skulle ju vilja veta vad som är mest effektivt! I sett fall borde det dock inte spela roll vilken av varianterna de kör. Kollar man bara dag 10 eller kan det vara så att man får komma på ytterligare kontroll? Kan man se redan då när man kommer ägglossa?
På min klinik så gör man tydligen återföring 6 dagar efter utslag på ägglossningsstikan med blastocyst! (Har ju bara gjort med 2 dagars förut och då är det 3 dagar efter utslag) Hur räknar de för er på er variant?
Ja det verkar vara olika med allting, men knappt läst någon annan som inte testar med ÄL stickor så blir ju lite fundersam.. Här är det besök dag 10.. Om äggblåsorna då är tillräckligt stora får man en tid för när ägglossningssprutan ska tas... Då blir det ju inte enligt min naturliga cykel egentligen även om det är ostimulerat FET... Andra kliniker är så himla noga med dagarna att man får vänta en månad om tex dag 5 är en söndag... Säkert inget konstig, min klinik har bra statistik, men fundersam när det är så olika.