Libra77 skrev 2016-04-15 21:14:59 följande:
Ja det verkar vara olika med allting, men knappt läst någon annan som inte testar med ÄL stickor så blir ju lite fundersam.. Här är det besök dag 10.. Om äggblåsorna då är tillräckligt stora får man en tid för när ägglossningssprutan ska tas... Då blir det ju inte enligt min naturliga cykel egentligen även om det är ostimulerat FET... Andra kliniker är så himla noga med dagarna att man får vänta en månad om tex dag 5 är en söndag... Säkert inget konstig, min klinik har bra statistik, men fundersam när det är så olika.
Jaha okej så du får ja en ägglossningsspruta. Ja då är det verkligen olika. Som tur är så har min klinik öppet alla dagar, även röda dagar. För de är noga med att det är 6 dagar efter utslag på ägglossningstestet (om det är en blastocyst) Trist om man behöver vänta en hel månad bara för att de har söndagsstängt.. Jag trodde att ostimulerade betyde att det var i naturlig cykel. Man blir helt snurrig på alla varianter :) men som sagt inget är ju rätt eller fel, bara olika :)