• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • 12N34K56S
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:53:45 följande:

Jag är 168 och väger 105 och har 80N i bh

Så sexigt puss
  • Gråskägg
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

Jag älskar en kvinna med kurvor. Har alltid dragits till dom som är BBW.

Finns något vackert och stolt i dom.
    "Claim the right of being you, one of a kind"
  • Anonym (Gärnabbw)

Bbw har absolut sin charm att ha sex med.

Grova lår och höfter, rejäla bröst och orakade både under armar, fitta och ben.

Finns inget skönare att få komma i efter hett sex.

• Precum

Finns nåt speciellt sexigt i en mullig tjej som vågar och gillar att visa sina former. Har en hemma med L-kupor. Älskar att ge ojlemassage..

• Anonym (Ed)

En kvinna med rejält stora skälvande wobblande skinkor att leka med är det bästa som finns.

• Anonym (Tolkning)
    Anonym (Ed) skrev 2019-06-18 17:35:04 följande:

En kvinna med rejält stora skälvande wobblande skinkor att leka med är det bästa som finns.

Mullig - mer än gärna
    Wobbel-fet - näää
  • Anonym (Ed)
    Anonym (Tolkning) skrev 2019-06-18 17:37:39 följande:

Mullig - mer än gärna

Wobbel-fet - näää

Jodå! Kan komma i brallorna bara av att känna hennes skinkor wobbla i mina händer. Ursexigt!!
  • Anonym (Tolkning)
    Anonym (Ed) skrev 2019-06-18 17:40:06 följande:
    Jodå! Kan komma i brallorna bara av att känna hennes skinkor wobbla i mina händer. Ursexigt!!
    Ok - mer över för både dig och mig antar jag .... me like!
    Har dock aldrig kommit i brallorna ännu - men är ju bara 52 så det kan ju händaTungan ute
  • Anonym (Gärnabbw)

Varför tror större kvinnor att dom inte är attraktiva?

Jag ger mig tusan på att om fler män hade varit mer ärliga och fått prova på en större kvinna så hade de absolut gillat det och föredragit en naturligt storbystad kvinna med extrakilon istället för en skran donna.

Jag har haft sex med båda delarna och helt klart är en kurvig/överviktig kvinna bästa sexet.

• 12N34K56S

Hej är en kille som älskar bbw det är så sexigt å så hett skulle kunna gå med på allt

• Tom Araya
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Jag har ingen fetish för större tjejer, men jag gillar kurviga former och har acceptans för viss grad av övervikt, självklart då i kombination med att det är en tjej jag gillar och tänder på i övrigt.

Mitt ex är hittills den största tjej jag varit med och där går nog gränsen. Har ingen aning om vikt, men i alla fall över 100, på ca 165 cm längd. Stor rumpa och stora bröst...
  • thee1221
    mimmi1986 skrev 2016-01-08 10:00:52 följande:

här är jag i klänning inte i ordning fixad alls

Sexig du är. Älskar lite mulligare tjejer. Pm?
  • Anonym (Ed)
    thee1221 skrev 2020-06-12 09:43:55 följande:

Tror du du får svar 4 år efter trådstarten från en vara konto inte är aktivt?
  • Allanojag
    thee1221 skrev 2020-06-12 09:43:55 följande:
    Hahahaha, good luck Skål
Svar på tråden Bbw