Bbw
Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Jag är 168 och väger 105 och har 80N i bh
Bbw har absolut sin charm att ha sex med.
Grova lår och höfter, rejäla bröst och orakade både under armar, fitta och ben.
Finns inget skönare att få komma i efter hett sex.
Finns nåt speciellt sexigt i en mullig tjej som vågar och gillar att visa sina former. Har en hemma med L-kupor. Älskar att ge ojlemassage..
En kvinna med rejält stora skälvande wobblande skinkor att leka med är det bästa som finns.
En kvinna med rejält stora skälvande wobblande skinkor att leka med är det bästa som finns.
Mullig - mer än gärna
Wobbel-fet - näää
Varför tror större kvinnor att dom inte är attraktiva?
Jag ger mig tusan på att om fler män hade varit mer ärliga och fått prova på en större kvinna så hade de absolut gillat det och föredragit en naturligt storbystad kvinna med extrakilon istället för en skran donna.
Jag har haft sex med båda delarna och helt klart är en kurvig/överviktig kvinna bästa sexet.
Hej är en kille som älskar bbw det är så sexigt å så hett skulle kunna gå med på allt
Bbw är väldigt sexigt, var glad att du har former
Ja jag håller med
Hej
här är jag i klänning inte i ordning fixad alls
Sexig du är. Älskar lite mulligare tjejer. Pm?