• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • rillegokille

"stora" kvinnor är absolut vackra

för mig handlar de mest om vad som finns på insidan för det är det som skapar utsidan

alltså är en kvinna trevlig självsäker vet vad hon vill gör det för mig iaf hennes kropp sexig

• trogen smen

Insidan är viktigast. Men jag tror Ts menar det visuella nu. Jag har inget imot stora tjejer. Jag har haft en regel. När brösten är större än magen. Är jag positiv till tjejen. Sedan är det sexuella. Man har vissa sexuella krav. Saker som man inte vill vara utan.det behöver inte vara något stora saker. Att man trivs ihop. Sedan att man tycker om att umgås. Det är regel mycket som ska falla på plats. Men är man en god lyssnare, går det för det mästa bra.

• Anonym (Sthlmkille)

Jag älskar bbw synd att du inte bor i Sthlm, men man kan alltid ta tåget för att ha det skönt ;)

Jag kanske var lite för rak men är man kåt så är man.

• Anonym (Erik)
    mimmi1986 skrev 2016-02-06 15:13:46 följande:

jag har N-kupa

Nice, mycket att leka med : )
  • Livsnjutaren38

Att få se din fylliga fina kropp på alla fyra framför mig vore en dröm:)

Skulle mer än gärna fylla dig om och om igen:)

• Anonym (tycker)

Absolut gillar jag och många med mig stora vackra tjejer.
    Varför?
    Har inget med brösten att göra i mitt fall.
    Utan därför att stora kvinnor är vackra, attraktiva, mysiga, sexiga, kvinnliga, mjuka och sköna att krama och hålla i (när åskan går som det brukar heta). Mer kvinna att älska.

• Anonym (Stor tjej)

Jag är med på en dejtingsida och har endast ansiktsbild. Jag har dock skrivit på min profil att jag är överviktig. Jättemånga killar skriver till mig och när jag väl väljer att gå på dejt, dumpad!

Jag fattar inte vad jag gör för fel men har hittills gissat på att jag blir dumpad pga mitt utseende :(

• Anonym (tycker)
    Anonym (Stor tjej) skrev 2016-02-11 20:31:11 följande:

Jag är med på en dejtingsida och har endast ansiktsbild. Jag har dock skrivit på min profil att jag är överviktig. Jättemånga killar skriver till mig och när jag väl väljer att gå på dejt, dumpad!

Jag fattar inte vad jag gör för fel men har hittills gissat på att jag blir dumpad pga mitt utseende :(

Du vet ju inte orsakerna till att du blir dumpad. Kan finnas tusen sådana, men att det skulle vara för storlekens skull håller jag för osannolikt.

Du vinner på ärlighet. Om ordet överviktig står i profiltexten så är det fritt fram för olika tolkningar och en feltolkning kan leda till besvikelse. Lägg upp en helfigursbild istället som visar dig precis som du är.
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Stor tjej) skrev 2016-02-11 20:31:11 följande:

Håller med föregående talare.

De vet ju hur du ser ut samt att du skriver att du är överviktig så det är ju konstigt att dom dumpar dig.

Träffas ni bara en gång el har ni sex också?
Svar på tråden Bbw