• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • Meatballsurgery

Alltid gillat större kvinnor, vet inte riktigt varför det alltid varit så men älskar när det finns mer att ta och smeka <3 

• Anonym (HeavyWeighter.)
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

Jag gillar dem som dig och jag hade chansen att göra det med en riktig BBW. Hon är 1,65 och väger över 100 kg och hennes bröst är stora... dem hänger mycket också. Och jag älskar såna tjejer, men jag gjorde aldrig det med henne eftersom hon är lite funktionshindrad och jag hade inga känslor för henne heller...
  • Anonym (HeavyWeighter.)
    Anonym (HeavyWeighter.) skrev 2017-03-18 15:03:26 följande:

Jag gillar dem som dig och jag hade chansen att göra det med en riktig BBW. Hon är 1,65 och väger över 100 kg och hennes bröst är stora... dem hänger mycket också. Och jag älskar såna tjejer, men jag gjorde aldrig det med henne eftersom hon är lite funktionshindrad och jag hade inga känslor för henne heller...

Jag bör tilläga att jag är 1,72 och väger 54 kg.
  • Anonym (Ärlig)

Jag tänder absolut inte på bbv
    utan tvärtom  direkt avtändande.

Jag tänder nämligen på kvinnlighet
    och den försvinner dessto mer hg fett kvinnan har

men en vinna får inte vara tanig heller
    utan typ läng 165cm   52 - 58 kg
    man skall ju kunna ha sex med varandra också

• mimmi1986
    Anonym (HeavyWeighter.) skrev 2017-03-18 15:03:26 följande:
    okej kul att höra att det är flera män som gillar oss stora vackra kvinnor
  • mimmi1986
    Anonym (Ärlig) skrev 2017-03-18 17:28:12 följande:

okej vilken tur att det finns kvinnor för alla smaker då.. 
  • Anonym (Bbw)
    Anonym (Ärlig) skrev 2017-03-18 17:28:12 följande:

Vilken tur då att det finns nån för alla, jag finner det sjukt avtändande med män som inte kan stava korrekt.
  • Elofen

Mimmi jag faller in i kören o hyllar dig o din kropp, vilket jag gjort en gång innan! Som flera påpekat så är bröst okej på forumet, så även där faller jag in i kören som frågar om du vill lägga upp en bild på dina behag, helt upp till dig givetvis, tror alla skulle hylla dom liksom jag! Trevlig kväll o helg på dig!

Some days are just aweful until I see you!
  • Anonym (Kille)
    mimmi1986 skrev 2017-03-18 17:40:57 följande:
    okej kul att höra att det är flera män som gillar oss stora vackra kvinnor
    Har du fått till någon relation då?
  • Domesticgoddess

Intressant att läsa den här tråden! Jag har pendlat rätt friskt i storlek genom åren ; alltifrån "normal" (=storlek 38) till regelrätt tjock (storlek 48) och ligger nu stabilt på mullig,storlek 44. Min upplevelse är att jag får mest manlig uppmärksamhet vid min nuvarande storlek.

Om detta sedan är för att jag hittat min trivselvikt och känner mig ganska fin eller för att många män föredrar mulligt har jag ingen aning om. Har alltid haft stora bröst dessutom och när jag är smalare ser det lätt lite vulgo ut, fick ständigt frågor kring om de var äkta. När man å andra sidan blir så pass stor som jag var vid mitt största så "försvinner" brösten liksom bland allt det valkiga oavsett hur stora de är så....lagom är nog bäst!

Svar på tråden Bbw