Bbw
Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Alltid gillat större kvinnor, vet inte riktigt varför det alltid varit så men älskar när det finns mer att ta och smeka <3
Jag gillar dem som dig och jag hade chansen att göra det med en riktig BBW. Hon är 1,65 och väger över 100 kg och hennes bröst är stora... dem hänger mycket också. Och jag älskar såna tjejer, men jag gjorde aldrig det med henne eftersom hon är lite funktionshindrad och jag hade inga känslor för henne heller...
Jag tänder absolut inte på bbv
utan tvärtom direkt avtändande.
Jag tänder nämligen på kvinnlighet
och den försvinner dessto mer hg fett kvinnan har
men en vinna får inte vara tanig heller
utan typ läng 165cm 52 - 58 kg
man skall ju kunna ha sex med varandra också
Mimmi jag faller in i kören o hyllar dig o din kropp, vilket jag gjort en gång innan! Som flera påpekat så är bröst okej på forumet, så även där faller jag in i kören som frågar om du vill lägga upp en bild på dina behag, helt upp till dig givetvis, tror alla skulle hylla dom liksom jag! Trevlig kväll o helg på dig!
Intressant att läsa den här tråden! Jag har pendlat rätt friskt i storlek genom åren ; alltifrån "normal" (=storlek 38) till regelrätt tjock (storlek 48) och ligger nu stabilt på mullig,storlek 44. Min upplevelse är att jag får mest manlig uppmärksamhet vid min nuvarande storlek.
Om detta sedan är för att jag hittat min trivselvikt och känner mig ganska fin eller för att många män föredrar mulligt har jag ingen aning om. Har alltid haft stora bröst dessutom och när jag är smalare ser det lätt lite vulgo ut, fick ständigt frågor kring om de var äkta. När man å andra sidan blir så pass stor som jag var vid mitt största så "försvinner" brösten liksom bland allt det valkiga oavsett hur stora de är så....lagom är nog bäst!