• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • Anonym (gott skratt)
    Elofen skrev 2017-03-18 22:42:45 följande:

Mimmi jag faller in i kören o hyllar dig o din kropp, vilket jag gjort en gång innan! Som flera påpekat så är bröst okej på forumet, så även där faller jag in i kören som frågar om du vill lägga upp en bild på dina behag, helt upp till dig givetvis, tror alla skulle hylla dom liksom jag! Trevlig kväll o helg på dig!

haha
  • Legend
    Gunface skrev 2017-04-16 23:37:46 följande:

Jag har alltid av mulliga kurviga tjejer, fast jag själv är lång och smal.

Arrangerade även bbwklubb i Stockholm i 6 år som hette club Stor & Vacker.

Var runt 100 gäster på klubben och kom folk från hela landet till den :)

Är det bara män som gillar mulligt?
  • Anonym (tycker)
    Legend skrev 2017-04-20 10:56:10 följande:
    Är det bara män som gillar mulligt?
    Det beror nog på hur pass "mulligt" du menar. Män gillar det mesta i kvinnoväg men kvinnor vill sällan ha några större avvikelser. Hos kvinnor sätter sig kilona på rätt ställen så det ser fint ut, vilket aldrig är fallet hos män.
  • Trevlig man
    Vesslan86 skrev 2017-10-29 11:48:56 följande:

mimmi1­986 kan man kontakta dig privat någonstans. ????

Du e typ nästan 2 år sent ute pysen....testa en färskare tråd
  • Kardemumman
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

Hej Mimmi, för mig är det personen i sig som jag attraheras utav, sen om hon är smal som en sprarris eller ej spelar inte så stor roll. OM du skulle vara den rätta så märker jag det innan jag hinner se din kropp. Din kropp är en utsida, en sak som kan skifta från vecka till vecka.  Men din insida är Viktig och svårare att förändra :P 

/ Hoppas att du kan känna dig nöjd i dig själv (H).

Vad tänder du på?

• Trevlig man
    Kardemumman skrev 2017-10-31 02:13:06 följande:

Hej Mimmi, för mig är det personen i sig som jag attraheras utav, sen om hon är smal som en sprarris eller ej spelar inte så stor roll. OM du skulle vara den rätta så märker jag det innan jag hinner se din kropp. Din kropp är en utsida, en sak som kan skifta från vecka till vecka.  Men din insida är Viktig och svårare att förändra :P 

/ Hoppas att du kan känna dig nöjd i dig själv (H).

Vad tänder du på?

Tror mimmi har gått vidare 2 år senare pysen
  • Anonym (Jarå)
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Längd / vikt?
Svar på tråden Bbw